مقاله: شرایط قیمت املاک و مستغلات کانادا در سال 2021 چه میشود؟

به گزارش مجله عکسها، کاهش اجاره و قیمت املاک برای Ben Rabidoux - که مشاور North Cove، یک سرویس اطلاع رسانی برای بازار املاک و مستغلات مسکونی - است، تعجب آور نبود وی تغییر شرایط فعلی در بازار اجاره را در ماه آوریل پیش بینی کرد. وی گفت کاهش شدید تقاضا که در بعضی از داغترین بازارهای کانادا می بینند، در صورتی که این بیماری همه گیر بیش از شش ماه طول بکشد، به با کاهش بیشتری روبرو خواهد بود

مقاله: شرایط قیمت املاک و مستغلات کانادا در سال 2021 چه میشود؟

روز سه شنبه، اتحادیه املاک و مستغلات کانادا انتظار می رود آخرین آمار فروش و قیمت های خانه های فروشی را ارائه دهد، در حالی که بیشتر ناظران املاک شاهد یک فرایند کوتاه مدت تضعیف قیمت ها هستند، تأثیر طولانی مدت بیماری همه گیر هنوز تعیین نشده است.

مانند دلالان اجاره، اقتصاددانانی که به نمایندگی از مشاغل املاک و مستغلات و صاحب نظران در صنعت بانکداری فعالیت می نمایند تقریباً به طور جهانی ابراز اطمینان می نمایند که افت در بازار موقت است و با واکسیناسیون کانادایی ها بازارها دوباره به راستا درست خود بازمی گردند.

نمونه سازی غیررسمی از اقتصاددانانی که بازار املاک و مستغلات مسکونی را زیر نظر دارند، طیف وسیعی از دیدگاه ها را براساس ملاحظات مربوط به تأثیر بیماری نشان می دهد، از جمله نرخ وام و اینکه آیا خریداران باز هم قیمتهای پایین برای خانه ها پیشنهاد میدهند.

روز آدینه، آمار کانادا داده های جدیدی را منتشر کرد که نشان می دهد مصرف نمایندگان مجدداً وام های خود را گرفته اند و تقاضا برای وام های مسکن و سرمایه گذاری مسکن در سه ماه منتهی به سپتامبر به یک رکورد جدید رسیده است. داده های هیئت های املاک و مستغلات ونکوور و تورنتو در اوایل ماه جاری نشان می دهد که در حال حاضر، تقاضا برای وام دریافت همچنان ادامه دارد.

منبع مقاله: شرایط قیمت املاک و مستغلات کانادا در سال 2021 چه میشود؟

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1677

به "مقاله: شرایط قیمت املاک و مستغلات کانادا در سال 2021 چه میشود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: شرایط قیمت املاک و مستغلات کانادا در سال 2021 چه میشود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید