اختصاص 30 درصد ظرفیت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی

به گزارش مجله عکسها، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دستیابی این دانشگاه به اهداف 1404 در حوزه توسعه کمی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه اطلاع داد و گفت: بر اساس چشم انداز 1404 باید 30 درصد از ظرفیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به حوزه تحصیلات تکمیلی اختصاص یابد که در حال حاضر این دانشگاه بیش از زمان مشخص شده به اهداف برنامه ریزی شده دست یافته است.

اختصاص 30 درصد ظرفیت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی

به گزارش خبرنگاران، محمد اعتضاد رضوی با بیان اینکه توسعه کیفی تحصیلات در دوره های تکمیلی از دیگر برنامه های این دانشگاه محسوب می گردد، تاکید نمود: تمامی بسته های برنامه تحول و نوآوری در آموزش به عنوان یک نقشه راه است که دانشگاه در حوزه ارتقاء کیفی آموزش نیز در این مسیر گام بر می دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر توجه به موضوع منطقه ای شدن و تشکیل هیات های بورد منطقه ای در سطوح تحصیلات تکمیلی، مطرح کرد: بر این اساس باید تمامی 9 دانشگاه و دانشکده کلان منطقه باید در این زمینه با یکدیگر ارتباط و همکاری داشته باشند و هیات های ممتحنه و اجرای برنامه های ارزشیابی و اعتبار بخشی نیز درون منطقه ای نیز شکل بگیرد.

اعتضاد رضوی، همکاری بین بخشی و توسعه علوم بین رشته ای در تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های و دانشکده های علوم پزشکی را از مهمترین برنامه های کلان منطقه 9 مطرح کرد و گفت: در این راستا باید حمایت های لازم صورت گیرد تا برنامه به شکل مناسبی بر اساس اهداف پیش برده گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی با بیان اینکه توانمند سازی یکی از سیاست های مدیریت تحصیلات تکمیلی به شمار می رود، خاطر نشان کرد: بر اساس کارگروه دانشگاه های نسل سوم در دانشگاه تشکیل شده است و آشنایی دانشجویان و اساتید در حوزه کارآفرینی و خلق ثروت در حال پیگیری است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در گذشته به حوزه تحصیلات تکمیلی تنها در بعد آموزش و فعالیت در این حوزه توجه می شد در حالی که در حال حاضر با تغییر نگرش گسترش برنامه های فناورانه، ارتباط با صنعت، کارآفرینی و فراوری ثروت مورد توجه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 186

به "اختصاص 30 درصد ظرفیت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 30 درصد ظرفیت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید