گزینشی المپیک برنامه ها را تغییر می دهد؛ برگزاری مسابقات کشوری بزرگسالان بلافاصله بعد از جهانی

به گزارش مجله عکسها، با توجه به در پیش بودن مسابقات گزینشی المپیک در ماه های ابتدایی سال آینده، رقابت های کشوری کشتی آزاد بزرگسالان بلافاصله بعد از پیکارهای جهانی 2019 قزاقستان برگزار خواهد شد.

گزینشی المپیک برنامه ها را تغییر می دهد؛ برگزاری مسابقات کشوری بزرگسالان بلافاصله بعد از جهانی

به گزارش خبرنگاران، کشتی ایران سال جاری سال شلوغی خواهد داشت. علاوه بر مسابقات متداول و معمولی که هرساله به انجام می رسد، بعد از رقابت های جهانی قزاقستان، دو مسابقه گزینشی دیگر نیز در بهار سال آینده پیش روی کشتی ایران قرار خواهد داشت که سهمیه هایی که در نورسلطان به دست نمی آید را می گردد از این دو میدان کسب کرد.

رقابت های جهانی در 10 وزن برگزار می گردد که از بین آنها اوزان 57، 65، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم 6 وزن المپیکی را تشکیل می دهند که رضا اطری، امیرمحمد یزدانی، رضا افضلی، حسن یزدانی، علی شعبانی و یدالله محبی نمایندگان ایران در این اوزان هستند که بامداد 26 شهریور تهران را به مقصد نورسلطان قزاقستان ترک می نمایند.

با توجه به فشردگی رقابت ها در ماه های آینده، فدراسیون کشتی تصمیم گرفت که استارت رقابت های داخلی سال جاری کاری را بلافاصله بعد از جهانی بزند. براین اساس قرار است قهرمان کشوری بزرگسالان کشتی آزاد در دهه اول مهر ماه برگزار گردد چراکه ملی پوشان و مدعیان اصلی تیم ملی در این رقابت ها معافند و کسانی که سهمیه لازم برای شرکت در جام جهانی و انتخابی تیم ملی را ندارند باید از این میدان استارت بزنند.

همچنین شیوه برگزاری مسابقات کشوری نیز تغییر نموده و از این پس هر استان یک تیم در رقابت ها خواهد داشت و کشتی گیران به صورت انفرادی سهمیه حضور نخواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 478

به "گزینشی المپیک برنامه ها را تغییر می دهد؛ برگزاری مسابقات کشوری بزرگسالان بلافاصله بعد از جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینشی المپیک برنامه ها را تغییر می دهد؛ برگزاری مسابقات کشوری بزرگسالان بلافاصله بعد از جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید