تعطیلی فوتبال ساحلی با لغو مسابقات بین قاره ای امارات

به گزارش مجله عکسها، تیم ملی فوتبال ساحلی با لغو سومین رویداد جهانی این رشته رسما به حالت تعطیلی درآمده است.

تعطیلی فوتبال ساحلی با لغو مسابقات بین قاره ای امارات

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یکی از تیم ها و رشته هایی است که با پاندمی ویروس کرونا نتوانسته در هیچ رویداد و مسابقه ای شرکت کند و مسابقات جهانی این رشته یکی پس از دیگری لغو شده است. در آخرین مورد، مسابقات بین قاره ای فوتبال ساحلی که هر ساله به میزبانی امارات برگزار می شد و ایران هم مدعی اسم قهرمانی به تعداد می رود، لغو شد.

این تورنمنت جهانی پیش از هم در دو مقطع مختلف لغو و قول هایی مبنی بر برگزاری آن داده شده بود، اما در نهایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی با برگزاری این مسابقات مخالفت کرد. با لغو این رویداد، سومین اردوی ساحلی بازان ایران هم در اسفندماه امسال برگزار نشد و ملی پوشان راهی شهر های محل اقامت خود شدند.

پیش از این هم، دو رویداد مهم این رشته لغو شده بود. جام ملت های آسیا و المپیک ساحلی دو رویداد مهمی بودند که پیش از این قرار بود در بهار 1400 برگزار شوند، اما این دو رشته هم لغو شده اند و حداقل تا سه ماه نخست سال 1400 هیچ رویدادی در برنامه سازمان های جهانی قرار ندارد.

در حال حاضر تنها ابهام موجود درباره این رشته، نامشخص بودن تکلیف تیم های صعود کننده به جام جهانی فوتبال ساحلی است. با لغو جام ملت های آسیا که حکم انتخابی جام جهانی را داشت، AFC اظهار داشت که در صورت برگزاری جام جهانی، نماینده های آسیا را به فیفا معرفی خواهد نمود، اما سازوکار انتخاب تیم ها نامشخص است و هیچ کشوری نمی داند که به طور قطعی به این رقابت ها اعزام خواهد شد یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مرداد 1400 بروزرسانی: 28 مرداد 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1860

به "تعطیلی فوتبال ساحلی با لغو مسابقات بین قاره ای امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی فوتبال ساحلی با لغو مسابقات بین قاره ای امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید