پیام تبریک دریادار سیاری به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

به گزارش مجله عکسها، تهران (پانا) - معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، فرارسیدن 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا و همچنین سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

پیام تبریک دریادار سیاری به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

به گزارش روابط عمومی ارتش، در متن پیام امیر دریادار حبیب الله سیاری آمده است: 22 اسفندماه روز بزررگداشت مقام شهید و شهادت است. شهیدانی که با گذر از همه تعلقات دنیوی و با ایثار خود شرافت، آزادی، عزت نفس و کرامت انسانی و الهی را به بشریت هدیه کردند و به درجات اعلی علیین رَضِیَ اللَّهُ عَنهُم وَرَضوا عَنهُ و فیض عظمای فَأَفُوزَ فَوْزًا عَظِیمًا نائل آمدند. این روز فرصت مغتنمی است برای مهرورزی و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران، آنانی که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن به ندای هل من ناصر ینصرنی حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و برابر تجاوز دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه ای جاودان و سترگ را خلق کردند.

وی ادامه داد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت فراررسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به جنابعالی، خانواده معزز شهدا و جانبازان، ایثارگران و همکاران خدوم و پرتلاش آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال، توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت می کنم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1659

به "پیام تبریک دریادار سیاری به مناسبت روز بزرگداشت شهدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تبریک دریادار سیاری به مناسبت روز بزرگداشت شهدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید