بهترین جاهای دیدنی مالدیو

به گزارش مجله عکسها، برخی از مکان ها در دنیا هستند که فضایی، متفاوت، خاص و استثنایی دارند. جزیره مالدیو یکی از منحصربه فردترین مکان های روی زمین است که فضایی رمانتیک و در عین حال مجذوب کننده برای گذراندن تعطیلات دارد. می خواهید با جاهای دیدنی مالدیو آشنا شوید؟

بهترین جاهای دیدنی مالدیو

جمع شدن صدها تفریح مجذوب کننده و مهیج در دل جزیره ای کوچک کمی عجیب و غیر قابل باور است. اما مالدیو مقصدی ست که تمام غیرممکن ها را به ممکن تبدیل می کند. پس اگر می خواهید تعطیلاتی خاص و فراموش نشدنی داشته باشید تور مالدیو اولین و بهترین پیشنهاد ما به شما می باشد. در ادامه با زیباترین و بهترین جاهای دیدنی مالدیو آشنا می شویم.

جزایر مالدیو و تفریحات بی پایان

بیشتر گردشگرانی که تور مالدیو را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می کنند بیش از هر چیز دیگر شیفته آرامش و زیبایی بی حد و مقدار سواحل آن می شوند. مالدیو صدها جزیره کوچک و بزرگ دارد که هر یک با سواحل و طبیعتی بی نقص آراسته شده اند.

البته تنها تعدادی از جزایر مالدیو برای پذیرش گردشگران آماده شده و بیشتر آن ها دست نخورده و حتی غیرقابل سکونت هستند. در این میان جزایر باآتول، مافوشی، وادهو و هوان فوشی توانسته اند با داشتن بهترین امکانات و تفریحات نظر گردشگران را به سوی خود جلب کنند.

جزیره با آتول / Baa Atoll از بهترین جاهای دیدنی مالدیو است که صخره های مرجانی دارد و با سواحل نفس گیر به بهشت مالدیو معروفیت دارد. تصاویر بیشتر هتل های روی آبی که می بینید در با آتول ساخته شده اند.

مافوشی را از کوچک ترین اما لوکس ترین جزایر مالدیو است که فضایی بسیار دلپذیر و دیدنی دارد. دریای آرام مافوشی باعث شده تا گردشگران علاقه مند به موج سواری به سوی آن روانه شوند.

جزیره واداهو نیز به سواحل درخشان و نورانی خود معروفیت دارد. گردشگرانی که هتل های واداهو را برای اقامت انتخاب می کنند می توانند از چشم انداز ها حیرت انگیز ساحل در شب لذت ببرند.

علاوه بر زیبایی طبیعی تفریحات متنوع آبی مانند قایق سواری، موج سواری، غواصی، چتر سواری بر فراز دریا، اسپا، و تفریحات غیر آبی ازجمله زمین های بازی تنیس، نشستن در کافه های دنج و … همه و همه از جاذبه های جزایر مالدیو هستند.

ماله و جاذبه های تاریخی مالدیو

شهر ماله به عنوان مرکز مالدیو بیشتر بخش تاریخی جاهای دیدنی مالدیو را در خود جای داده است. علاوه بر این فرودگاه بین المللی مالدیو در این شهر قرار گرفته و مسافران هر یک از جزایر را که برای اقامت انتخاب کرده باشند ابتدا بایستی از شهر ماله عبور کنند.

قایق های معمولی و تندرو به همراه تاکسی های هوایی مسئولیت انتقال مسافران به هتل را از فرودگاه ماله بر عهده دارند. نکته جالب توجه اینکه ترانسفر با وسایل حمل و نقل عمومی مانند قایق و هواپیما خود از جاذبه های گردشگری مالدیو به شمار می رود.

مسجد جامع ماله از جاهای دیدنی مالدیو است که برای ساکنان جزیره بسیار مهم بوده و قداست بالایی دارد. علاوه بر ارزش مذهبی و قدمت تاریخی، حضور آرامگاه بسیاری از سیاستمداران و افراد مشهور مالدیو به آن ارزش ویژه ای بخشیده است.

قصر مولی آگه از دیگر جاذبه های تاریخی ماله به شمار می رود که امکان بازدید از آن برای گردشگران فراهم شده است. این قصر در سال 1906 میلادی از طریق سلطان وقت برای پسرش ساخته شده بود اما با پایان یافتن امپراتوری از طریق دولت مصادره شده و در حال حاضر با معماری منحصربه فرد توانسته توجه گردشگران علاقه مند به جاذبه های تاریخی را به سوی خود جلب کند.

موزه ملی، بازار محلی و ساحل مصنوعی از دیگر جاهای دیدنی مالدیو در شهر ماله به شمار می فرایند.

هیتادلو از جاهای دیدنی مادیو

هیتادلو از خاص ترین جزیره های مسکونی در مالدیو به شمار می رود. جزیره ای که بر عکس بسیاری از منطقه ها مالدیو نه تنها خلوت نیست بلکه جمعیت بسیاری در آن ساکن هستند. با گشت وگذار در هیتادلو می توان سبک زنگی مردم مالدیو را از نزدیک مشاهده و لمس کرد.

این جزیره نسبتاً شلوغ طبیعتی بسیار زیبا و چشم گیر نیز دارد. دشت های هیتادلو با مرداب و بوته های سرسبز پوشیده شده و انواع درختان عجیب و غریب را می توان در آن دید.

علاوه بر طبیعت بسیار زیبا، شیرینی های محلی هیتادلو نیز معروفیتی جهانی دارند تا جایی که در جعبه های بسیار شیک بسته بندی شده و به عنوان سوغاتی از طریق گردشگران خریداری می شوند.

از آنجا که نام هیتادلو در میان لیست بهترین جاهای دیدنی مالدیو می درخشد، شما می توانید یک روز از سفر هفت روزه خود به جزیره را به بازدید از هیتادلو و جاذبه های طبیعی آن اختصاص دهید. قایق های تندرو جهت رسیدن به هیتادلوی زیبا را هموار می کنند.

تجربه صرف غذا در رستوران های زیر آب مالدیو

صرف غذا در زیر آب لذتی ست که در سفر به مالدیو حتماً باید تجربه کرد. رستوران های زیر آب جزیره فضایی بسیار مجذوب کننده و متفاوت دارند. شما می توانید در حالی عبور انواع آبزیان از جمله ماهی های رنگارنگ، عروس های دریایی و حتی کوسه ها را در کنار خود احساس می کنید از صرف غذا نیز لذت ببرید.

رستوران سابسیکس / Subsix از معروف ترین جاهای دیدنی مالدیو است که کامل ترین مجموعه رستورانی و بازی زیر آب را به خود اختصاص داده است.

صندلی های سابسیکس به صورت خزه دریایی طراحی شده و سقف آن الهام گرفته شده از مرجان های آبی رنگ دریا می باشد. در این رستوران علاوه بر صرف غذاهایی مانند تن کارپاچیو تازه، لابستر، گوشت گاوِ کباب شده، اسکامپی و… می توانید از حضور در نایت کلاب نیز لذت ببرید.

رستوران زیرآبی ایتا، رستوران Sea و رستوران Undersea 5.8 از دیگر رستوران های زیر آب جزیره مالدیو هستند که لحظاتی متفاوت و تکرار نشدنی را در سفر به شما هدیه می دهند.

بیشتر بخوانید …

در سفر به مالدیو چه مقدار پول همراه داشته باشیم؟

قبل از سفر به مالدیو بخوانید

5 دلیل برای اینکه چرا باید از مالدیو دیدن کرد؟

سفر به زیباترین سواحل مالدیو

معرفی هتل kurumba Maldives مالدیو

معرفی هتل 5 ستاره ROYAL ISLAND RESORT مالدیو

زیباترین جزایر مالدیو را می شناسید؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1973

به "بهترین جاهای دیدنی مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاهای دیدنی مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید