پتروشیمی قهرمان نیم فصل لیگ برتر تنیس روی میز شد

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، هفته دوم رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز با حضور 8 تیم برگزار شد.

پتروشیمی قهرمان نیم فصل لیگ برتر تنیس روی میز شد

در این مرحله از مسابقات، تیم پتروشیمی بندر امام از مدعیان عنوان قهرمانی پس از برتری 6 بر صفر برابر رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج پیروز شد اطلس پویان گیلان را با نتیجه 5 بر یک از پیش رو بردارد. این تیم همچنین دانشگاه آزاد را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و اینگونه با مجموع 19 امتیاز صدرنشین نیم فصل نخست رقابت ها شد.

در این دیدار مهران احدی ملی پوش و کاپیتان اسبق تیم ملی در رقابتی جذاب و نفس گیر مقابل نوشاد عالمیان 3 بر یک به برتری دست یافت.

همچنین در پایان نیم فصل اول لیگ تنیس روی میز، تیم دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی با 14.5 امتیاز در رده دوم ایستاد. این تیم در روز نخست در مصاف با پالایش نفت آبادان به برتری 4 بر 2 دست یافت. در دیگر دیدار دبیری تبریز را با نتیجه 6 بر صفر از پیش رو برداشت و در رقابت با شهرداری کرج نیز به تساوی دست یافت.

دیگر اینکه تیم پالایش نفت آبادان با برتری 6 بر صفر مقابل دبیری تبریز، تساوی مقابل فراسنج و متحمل شدن باخت 5 بر یک مقابل اطلس پویان پیروز شد با کسب 11.5 امتیاز در رده سوم قرار گیرد.

در پایان نیم فصل نخست لیگ تنیس روی میز تیم های شهرداری کرج و رعد پدافند هوایی با 11 امتیاز، فراسنج تهران با کسب 9.5 امتیاز ، اطلس پویان گیلان با 7.5 و دبیری تبریز با 1 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 689

به "پتروشیمی قهرمان نیم فصل لیگ برتر تنیس روی میز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتروشیمی قهرمان نیم فصل لیگ برتر تنیس روی میز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید