طراحی سایت؛ برترین راه برای توسعه و پایداری کسب وکار شما (طراحی سایت)

به گزارش مجله عکسها، طراحی سایت برای همه کسب وکارها راهی مطمئن برای دیده شدن و پایداری در حوزه تخصصی خودشان است. در عصری که هر کسب وکاری به نوعی برای دیده شدن کوشش می نماید، رقابت با رقبا و بالا رفتن مقدار موفقیت شما در این رقابت، به نوع معرفی و دیده شدن شما بستگی دارد.

طراحی سایت؛ برترین راه برای توسعه و پایداری کسب وکار شما (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

یک سایت خوب می تواند هویت کسب وکار شما باشد و در دوره ای که ترس از فیلترینگ و سقوط وجود دارد، با اطمینان خاطر در جهت رشد و توسعه کسب وکارها به ایفای نقش بپردازد. برای هدف خود کلانشهر تبریز را انتخاب می کنیم .

شرکت طراحی وبسایت , برنامه نویسی تخصصی و بهینه سازی یوتا به دفتر مرکزی تبریز می تواند راه چاره مناسبی برای کسب کار شما ارائه کند حامی ایده های نوآورانه و بکر هستیم .

راه های ارتباط با مجموعه یوتا :

تبریز، خیابان امام ، رضانژادشمالی، ساختـمان آردا، طبـقه دوم، شرکت یوتا

تهران - میرداماد - خیابان انوار - پلاک 37 - واحد 20

04133354440

  • چرا باید کسب وکارهای کلانشهر تبریز به فکر طراحی سایت باشند؟

استان آذربایجان شرقی با در نظر گرفتن شرایط و اوضاع اقلیمی و جغرافیایی در 3 بخش صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات به صورت گسترده در حال فعالیت است و به نکته نکته کشور و حتی دنیا ارائه خدمات انجام می دهد.

شایان ذکر است که زیست بوم کسب وکار تبریز از جمله زیست بوم های غنی کسب وکار در آذربایجان شرقی به شمار میرود. پس با توجه به تعداد بالای کسب وکارهای فعال در تبریز، رقابت موجود باید رقابت اصولی و بر اساس طرح اصولی باشد.

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در عصر حاضر و افزایش بسامد استفاده از اینترنت و فضای مجازی و علی الخصوص جا افتادن اهمیت وب سایت به عنوان معتبرترین و پایدارترین راه برای دیده شدن و فعالیت بهتر کسب وکارها، طراحی سایت برای تمام کسب وکارهای فعالی که به رشد و توسعه علاقه دارند، ضروری به نظر می رسد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر محسوس روش های تبلیغات، بازاریابی و جذب مخاطب یا درخواست نماینده برای محصولات، کالاها یا خدمات، ضروری است کسب وکارها برای داشتن تجربه های پیروز تر در حوزه تخصصی و کاری خود، بستری مطمئن داشته باشند که هم اعتبار کسب وکارشان را بالا می برد و هم آن ها را در موقعیت مناسبی از رشد و توسعه در کسب وکارشان قرار می دهد.

داشتن وب سایت نام شما را برای همواره در فضای مجازی ثبت می نماید. کارهایی که در طراحی سایت برای کسب وکار شما انجام می گردد، جهت کسب وکار شما را چنان دچار تغییر و تحول خواهد نمود که می توانید برای عمر کسب وکارتان، دو قسمت قبل از داشتن وب سایت و بعد از آن در نظر بگیرید.

البته از قلم نیاندازید که تنها طراحی سایت قرار نیست برای کسب وکار شما معجزه بیافریند، بلکه آنچه قرار است به شکل معجزه آسایی به کسب وکارتان رونق ببخشد، مداومت در فراوری محتوا برای سایتتان و بهینه سازی و کوشش برای بالا بردن سئوی آن است.

ما در شرکت یوتا برای همه کسب وکارها به تناسب تخصص و حوزه کسب وکار شما، برترین سایت را طراحی می کنیم و بعد از طراحی، در جهت پشتیبانی و بهینه سازی و سئوی سایت نیز در کنارتان خواهیم بود تا بتوانیم سهمی در رونق و توسعه کسب وکار شما داشته باشیم.

  • چند علت مهم برای اینکه هر کسب وکاری باید وب سایت داشته باشد:

93٪ از تصمیم گیری ها برای خرید، از جستجو در گوگل شروع می گردد؛

پس اگر شما از حضور در گوگل غافل شوید، درصد زیادی از مشتریان را که به وسیله گوگل دنبال

وب سایت نشان می دهد شما در کسب و کارتان حرفه ای هستید؛

این روزها تمام کسب وکارهای معتبر در گوگل حضور دارند و در یک رقابت حرفه ای با رقبایشان، جهت پیروزیت را برای خودشان در حوزه تخصصی خود، هموار و پربار می نمایند.

وب سایت، دسترسی به شما و اطلاعات شما را آسان تر می نماید؛

شما در قسمت های مختلفی از وب سایت، به معرفی کامل خودتان و حوزه تخصص و تمامی خدمات یا محصولاتتان خواهید پرداخت. از همین طریق، اطلاعات و جزئیاتی که ضروری است مشتری یا کاربر شما درموردتان بداند، در دسترس او قرار می گیرد و شما می توانید با داشتن چند صفحه در سایت خود، خودتان ا به هزاران نفر معرفی کنید بدون اینکه برای هر یک از آن ها به صورت مجزا زمان خرج کنید.

به وسیله وب سایت می توان با هزینه بسیار پایین بازاریابی قدرتمند و موثری داشت؛

درصورتی که در روش های دیگر بازاریابی، شما هزینه مادی و زمان زیادی را صرف می کنید و انرژی زیادی برای معرفی خود به دیگران از دست می دهید و این امکان که بدون داشتن سایت بتوانید اطلاعاتتان را در اختیار تمام مردم دنیا که در گوگل به جست جو می پردازند قرار دهید نزدیک به صفر است.

وب سایت، به شما ارزش و اعتبار بخشیده و تا همواره برایتان باقی خواهد ماند؛

قرار نیست اطلاعات اصلی شما از سایت پاک گردد. شما با داشتن سایت، می توانید هیشه در گوگل زنده بمانید و کاربران آن همواره به شما و اطلاعاتتان دسترسی داشته باشتد. البته امنیت سایت هم بسیار مهم است که یوتا در این زمینه نیز به برترین و تخصصی ترین حالت ممکن کار می نماید و علاوه بر آن همواره پشتیبانی دقیق از سایتتان خواهد نمود تا حضورتان در دنیای اینترنت، همیشگی باشد.

مقدار محدودیت مکانی را درمورد کسب و کار شما به صفر درصد می رساند؛

وقتی سایت دارید از تبریز، می توانید به همه شهرهای ایران و در سطح گسترده تر؛ به همه کشورهای دنیا، خودتان را معرفی کنید و محصولات، کالاها، خدمات، آموزش ها و هر چیزی که قابل ارائه به دیگری باشد را بدون هیچ محدودیتی در اختیار مشتریان، کاربران و مخاطبانتان قرار دهید.

  • طراحی سایت در تبریز چند نوع است؟

از آنجا که هر کسب وکاری ویژگی های خاص خود را دارد و علی رغم وجود مشابهت های زیاد بین انواع کسب وکارها، هیچ دو نوع کسب وکار متفاوتی، نمی توانند دقیقا عین هم باشند، پس در نظر گرفتن وب سایت واحد برای انواع کسب کارها اصلا منطقی نیست.هر کسب وکاری باید یک سایت ویژه به تناسب تخصص خود داشته باشد. مثلا سایتی که برای یک پزشک طراحی می گردد با سایتی که برای یک فروشگاه آماده شده است بسیار فرق دارد.

سایت ها از نظر کاربرد به چند دسته کلی تقسیم می شوند:

طراحی سایت فروشگاهی :

یک سایت فروشگاهی ، می تواند بسیاری از معایب خرید حضوری را از بین ببرد و همین موضوع باعث شده است خریدوفروش اینترنتی بسایر محبوب گردد. مثلا وقتی قرار است به صورت اینترنتی خرید کنید، دیگر درترافیک نخواهید ماند، هزنیه ای برای رفت وآمد پرداخت نمی کنید، در زمانتان کلی صرفه جویی می کنید، تمام محصولات یک فروشگاه را با چند بار اسکرول و کلیلک کردن مشاهده می کنید و اطلاعات جزئی هر محصول را در یک نگاه می بینید، آلودگی هوا را تجربه نمی کنید، با هر شهری از کشور می توانید معامله کنید. با توجه به کم تر بودن هزینه ارائه خدمات به مشتری به وسیله وب سایت، صاحب کسب وکار می تواند در خریدوفروش آنلاین امکان بیشتری برای تخفیف به مشتری در نظر بگیرد و اشتیاق او را برای خرید و سود خود را نیز افزایش دهد.

پس باید سایتی که برای فروشگاه ها طراحی می گردد، قسمت های ویژه ای برای نمایش محصولات مختلف، امکان پرداخت و امکاناتی دیگری متناسب با خریدوفروش اینترنتی داشته باشد.

طراحی سایت پزشکی :

یک پزشک می تواند در سایتی که برای حوزه کارش طراحی شده است معرفی دقیقی از تخصصش ارائه دهد تا در رقابتی که این روزها بین پزشکان حوزه های تخصصی مختلف وجود دارد، در فهرست انتخابی بیماران قرار بگیرد. چون از زمانی که افراد بسیاری از کارهایشان را اینترنتی انجام می دهند، قطعا برای پیدا کردن یک پزشک خوب در حوزه مورداحتیاجشان، به جست جو در اینترنت خواهند پرداخت و دوست دارند وقتی به یک سایت پزشکی مراجعه کردند، اطلاعات پزشک را به طور دقیق بخوانند و بتوانند از جزئیات کارش آگاهی کامل پیدا نمایند.

فکر کنید اگر یک پزشک خوب، یک سایت اختصاصی برای خود نداشته باشد، چطور می تواند برند گردد و به وسیله جست وجونمایندگان انتخاب گردد؟

علاوه بر معرفی خود پزشک، با ارائه مطالب مفید پزشکی به کاربران و فعالیت مداوم در سایت می توان برند شد و رتبه خوبی در گوگل به دست آورد و دامنه خدمات درمانی را وسعت بخشید.

طراحی سایت شرکتی :

سایت شرکتی می تواند در حکم دفتر کار آنلاین یک شرکت باشد. اگر یک شرکت در زمینه ارائه خدمات یا فروش محصولات فعالیت می نماید، برای داشتن رقابت پایاپای با رقبای خود، ناگزیر از داشتن سایت است چون امروزه مردم همه چیز را در اینترنت جست جو و پیدا می نمایند و زمان آن قدر ارزش دارد که قطعا مشتری شما، دوست ندارد به تمام شرکت هایی که در حوزه برطرف احتیاج او فعالیت می نمایند به صورت حضوری مراجعه کند و کارش را پیش ببرد؛ بلکه احتیاجش را در اینترنت سرچ می نماید و در سریع ترین حالت ممکن احتیاجش برطرف می گردد. پس نداشتن سایت شرکتی برای یک شرکت، یعنی کنار کشیدن از رقابت و فضا دادن به رقبا.

طراحی سایت اختصاصی :

درمورد طراحی سایت، یک روش اصولی، طراحی سایت اختصاصی است. در این نوع طراحی، صفر تا صد سایت اختصاصا برای خودتان طراحی شده است. اگر در آینده بخواهید امکاناتی را به سایتتان اضافه کنید به مشکل برنمی خورید و همواره سایت تحت کنترل خودتان است و می توانید در زمان دلخواه خودتان، مطالب آن را توسعه دهید. این نوع سایت با زبان های برنامه نویسی مختلفی طراحی می گردد و هیچ کد اضافه یا بلااستفاده ای در آن وجود ندارد.

  • هزینه طراحی سایت در تبریز چند است؟

هزینه طراحی سایت به نوع سایتی که مدنظر شماست بستگی دارد. امکانات ویژه ای که در هر سایت وجود دارد، آماده یا اختصاصی بودن قالب طراحی سایت، گرافیک سایت، بهینه سازی داخلی سایت، سیستم مدیریت محتوا (cms) سایت، استاتیک یا داینامیک بودن سایت و عوامل دیگر در مقدار هزینه طراحی سایت تاثیر دارد. البته علاوه بر این عوامل، یک سری هزینه پنهان مثل هزینه خرید و تمدید دامنه و هاست، هزینه پشتیبانی، فراوریمحتوا و سئوی سایت، عکاسی از محصولات و محیط کسب وکار و دیگر هزینه های پنهان نیز، هزینه طراحی سایت را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • معرفی یک شرکت متخصص در تبریز برای طراحی سایت:

شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی یوتا یک شرکت متخصص در این زمینه است که بیش از ده سال است که در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت می نماید و می تواند برترین انتخاب برای طراحی سایت متناسب با نوع کسب وکار شما و انتظاراتی که از سایت ویژه کسب وکارتان دارید، باشد. البته دامنه فعالیت های این تیم به تبریز و استان آذربایجان شرقی محدود نیست و در دیگر استان های کشور ایران و حتی خارج از کشور نیز آماده ارائه خدمات در این زمینه است.

راه های ارتباط با مجموعه یوتا :

تبریز، خیابان امام ، رضانژادشمالی، ساختـمان آردا، طبـقه دوم، شرکت یوتا

تهران - میرداماد - خیابان انوار - پلاک 37 - واحد 20

04133354440

آدرس وب سایت : https://utta.ir/

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2236

به "طراحی سایت؛ برترین راه برای توسعه و پایداری کسب وکار شما (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت؛ برترین راه برای توسعه و پایداری کسب وکار شما (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید