تور ارزان چین: ورود مسافر به پکن بار دیگر ممنوع شد

به گزارش مجله عکسها، با نزدیک شدن به زمان شروع المپیک زمستانی 2022 پکن، ورود مسافر یا کسانی که از منطقه ها و بنادر مرزی چین بازدید نموده اند به پکن ممنوع شده است.

تور ارزان چین: ورود مسافر به پکن بار دیگر ممنوع شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

از پیپل دیلی، افرادی که اخیراً به بنادر و ورودی های زمینی در مرزهای چین سفر نموده اند، باید از سفر به مرکز چین اجتناب نمایند، زیرا مقامات این کشور نگران خطر انتقال کووید 19 از خارج به پکن، محل برگزاری رقابت های المپیک زمستانی 2022 هستند.

بازی های المپیک زمستانی پکن 2022 از 4 تا 20 فوریه 2022 (16 بهمن تا 2 اسفند 1400) برگزار خواهد شد و پس از آن بازی های پارالمپیک برگزار می گردد.

شهرهای مرزی واقع در شمال چین از جمله مرز مشترک چین با مغولستان و روسیه، جزو منطقه های هستند که بیشترین آسیب را از شیوع مجدد ویروس کرونا در سه ماه گذشته دیده اند.

داده های کمیسیون ملی بهداشت چین نشان می دهد که سرزمین اصلی چین 89 مورد تازه ابتلا به کووید-19 را در روز شنبه ثبت نموده است که 70 مورد مربوط به انتقال محلی و 19 مورد از خارج از کشور است.

علاوه بر این، در شبانه روز گذشته 25 مورد تازه بدون علامت ثبت شده است در حالی که 532 بیمار بدون علامت همچنان تحت نظر پزشکی هستند.

موارد تایید شده در سرزمین اصلی چین اکنون در مجموع به 98 هزار و 263 نفر رسیده است از این تعداد چهار هزار و 636 نفر در امسال مبتلا شده اند.

اگرچه تعداد مبتلایان به کرونا در چین نسبت به بسیاری از کشورها کمتر است اما این کشور با اقدامات سختگیرانه در امتداد مرزهای بین المللی و سایر منطقه ها در معرض خطر، سیاست ریشه کن کردن این بیماری را در پیش گرفته است.

پکن دیلی هم در گزارشی نوشته است افرادی که قصد ورود به شهر را دارند باید مدرکی مبنی بر منفی بودن نتیجه آزمایش کووید در 48 ساعت گذشته نشان دهند.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2012

به "تور ارزان چین: ورود مسافر به پکن بار دیگر ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: ورود مسافر به پکن بار دیگر ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید