وام خرید مسکن 700 میلیون تومان شد؟

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، با این که در خبرها آمده با پیشنهاد وزیر راه برای 700 میلیون تومانی شدن وام مسکن موافقت شد اما وزیر راه می گوید که قرار است در جلسه تنظیم بازار در این خصوص تصمیم گیری گردد.

وام خرید مسکن 700 میلیون تومان شد؟

امروز در سومین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رئیسی با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای افزایش سقف وام خرید مسکن موافقت شد.

به نقل از تسنیم، در جلسه مذکور وزارت راه و شهرسازی پیشنهاداتی در سه حوزه زمین، تسهیلات و مصالح ارائه نموده بود که پیشنهادات مطرح شده در حوزه های زمین و تسهیلات آنالیز شد و به تصویب رسید و تصمیم گیری درباره پیشنهادات بخش مصالح به جلسه آینده موکول شد.

دیروز رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه کنفرانس خبری با وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت ارمنستان از برنامه ریزی برای بازار مسکن خبر داده و گفته بود: در بخش وام ودیعه مسکن، ما پیشنهاد پرداخت وام 100 میلیون تومانی را برای شهر تهران به شورای عالی مسکن ارائه نموده ایم.

وی با بیان این که فعلاً مبلغ سود این وام معین نیست که به زودی آن را اعلام خواهیم کرد، در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در خصوص وام خرید مسکن اضافه کرد: دراین باره نیز ما پیشنهاد پرداخت وام 600 تا 700 میلیون تومانی را برای شهر تهران ارائه داده ایم که امیدواریم دولت با آن موافقت کند.

https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2022/05/رستمی.mp4

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2193

به "وام خرید مسکن 700 میلیون تومان شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام خرید مسکن 700 میلیون تومان شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید