نیسان مورانو تازه با تغییر قیافه آریایی می آید!

به گزارش مجله عکسها، مورانو یکی از برند های مهم نیسان در بازار جهانی و بعلاوه از آشناترین آن ها برای مخاطب ایرانی محسوب می گردد. مورانو از سال 2015 بیش از 500 هزار دستگاه فقط در بازار آمریکا فروش داشته است.

نیسان مورانو تازه با تغییر قیافه آریایی می آید!

به گزارش عصر ایران، در بازار ایران تریم هایی از نسل اول و دوم این خودرو حضور دارند.

مورانو از سال 2002 روی خط فراوری قرار گرفته است و تا کنون 3 نسل از آن ارائه شده است. نسل سوم مورانو از سال 2015 وارد میدان شده و طبیعتا زمان مناسبی برای معرفی یک نسل نو از آن است.

در همین رابطه، Kolesa که یکی از معتبرترین منابع منتشرکننده رندر های خودرویی در دنیا است اقدام به انتشار رندر های نوی از مورانو نسل نو نموده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، قسمت دماغه به شدت تحت اثر طراحی شاسی بلند آریا نیسان قرار گرفته است. طراحی وی شکل در بافت جلوپنجره نیز کاملا معین است. حالت کوپه در ستون آخر، چراغ های اصلی یکپارچه عقب و استفاده از سپر با جزئیات اسپرت در قسمت عقب جلب نظر می نماید.

در رابطه با پیشرانه نمی توان پیش بینی دقیقی داشت، اما قطعا چند تریم متنوع مدنظر نیسان قرار خواهد داشت. مورانو فعلی در مجذوب کننده ترین تریم خود میزبان تپنده 3.5 لیتری 6 سیلندر در هماهنگی با جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک است و سامانه تمام چرخ محرک نیز در شرایط فعال قرار گرفته است.

باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک تصاویر رسمی مورانو نو منتشر گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2392

به "نیسان مورانو تازه با تغییر قیافه آریایی می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان مورانو تازه با تغییر قیافه آریایی می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید