لایحه بودجه تا 15 آذر تقدیم مجلس می گردد

به گزارش مجله عکسها، تهران (پانا) - معاون رئیس جمهوری در امور مجلس تاکید نمود سال جاری هم دولت در موعد قانونی و تا پانزدهم آذر لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد نمود.

لایحه بودجه تا 15 آذر تقدیم مجلس می گردد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری درباره لایحه بودجه 1400 گفت: رئیس جمهوری بخشنامه بودجه را خیلی وقت پیش به دستگاه های اجرایی ابلاغ نموده است. ستاد بودجه دولت هم از خیلی وقت پیش کارش را آغاز نموده و دستگاه های اجرایی مدت زیادی است با سازمان برنامه و بودجه جلساتی برای تهیه و تنظیم بودجه های مربوطه دارند و در آن درآمد ها و مصارف آنالیز می گردد. تقریباً کل جلسه روز چهارشنبه دولت هم به بحث درباره لایحه بودجه سال آینده گذشت و در این جلسه مسئولان دستگاه های مختلف نظر خودشان را مطرح کردند.

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس اضافه کرد: از هفته آینده جلسات نهایی کردن لایحه بودجه در دولت ادامه خواهد یافت و پیش بینی ما این است که سال جاری هم دولت در موعد قانونی و تا 15 آذر لایحه بودجه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

امیری گفت: ما هم امیدواریم در مجلس شورای اسلامی این لایحه تا قبل از خاتمه سال رسیدگی و تصویب گردد تا دولت فرصت داشته باشد آیین نامه های اجرایی مربوط به قانون بودجه را تهیه و ابلاغ کند تا قانون بودجه به عنوان مهمترین سند اقتصادی یک سال کشور قابلیت اجرا داشته باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1423

به "لایحه بودجه تا 15 آذر تقدیم مجلس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه بودجه تا 15 آذر تقدیم مجلس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید