علی نژاد: ورزش فارغ از رنگ ها و نژادها باعث نزدیکی ملت هاست

به گزارش مجله عکسها، تهران (پانا) - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت یکی از سیاست های مهم وزارت ورزش حمایت از میزبانی های بین المللی است.

علی نژاد: ورزش فارغ از رنگ ها و نژادها باعث نزدیکی ملت هاست

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه افتتاحیه مسابقات قهرمانی جهان ناشنوایان تکواندو گفت: تشکر می کنم از فدراسیون ناشنوایان بخاطر میزبانی شایسته ای که از این رویداد جهانی داشتند. از همکاری فدراسیون های کاراته و تکواندو نیز جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم . این نوید را به شما می دهم که روزهای خوبی را در تهران این شهر زیبا خواهید داشت.

علی نژاد بیان نمود: یکی از سیاست های قطعی ما در وزارت ورزش و جوانان حمایت از میزبانی های بین المللی است چون اعتقاد داریم از این طریق این فرصت را به دست خواهیم آورد تا دیگران را با تمدن و فرهنگ کشورمان آشنا کنیم. ورزش فارغ از رنگ ها، نژادها و ... است که باعث نزدیکی ملت ها خواهد شد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

او اضافه کرد: خوشبختانه ورزش جایگاه خوبی در بین مردم و مسئولین دارد. برگزاری این مسابقات هرچند در این شرایط سخت است ولی برگزاری مسابقات نشان می دهد که ورزش در دل ما زنده است. برگزاری این مسابقات به ما یادآوری می کند زندگی در جریان است. امید داریم در این چند روزی که مهمان ما هستید لذت ببرید و با سلامتی برگردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2007

به "علی نژاد: ورزش فارغ از رنگ ها و نژادها باعث نزدیکی ملت هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: ورزش فارغ از رنگ ها و نژادها باعث نزدیکی ملت هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید