عذرخواهی بازار از کاربران

به گزارش مجله عکسها، بازار دریافته است که در بازه هایی در دو سال گذشته، با وجود نمایش پیام دانلود با اینترنت نیم بها، به دلیل یک کوتاهی سهوی، بخش هایی از ترافیک مصرفی بعضی از کاربران به شکل تمام بها محاسبه می شده است. دلیل این اتفاق، به روز نشدن کامل مشخصات شبکه توزیع محتوای بازار در سامانه مربوطه سازمان فناوری اطلاعات، از سوی بازار بوده است.

عذرخواهی بازار از کاربران

ما بابت این خطا از کاربران بازار پوزش می خواهیم و مسئولیت آن را می پذیریم. تاکید می کنیم که بازار هیچ گونه درآمدی از ترافیک و طرح های نیم بها نداشته و در حال حاضر هم ندارد.

کاربرانی که در بازه زمانی مذکور، به واسطه تماشا این پیام، اقدام به دانلود یا به روزرسانی بیشتر نموده اند، می توانند تا انتها تیرماه 1402، درخواست خود را به صورت مشروح، به همراه مشخصات هویتی و شماره تماس خود به نشانی [email protected] ایمیل نمایند تا کارشناسان پشتیبانی شرکت بازار بعد از آنالیز موضوع و احراز آن، جهت اقدامات بعدی برای جبران این خطا، هماهنگی های لازم را با آنها به عمل آورند.

محافظت از حقوق کاربران اولویت اصلی بازار است؛ ما در بازار با کوشش دائمی برای ارائه سرویسی دقیق و ایمن، و رفع کردن نواقصی که در مسیر توسعه ی آن رخ می دهد، همیشه در پی جلب رضایت کاربرانمان و حمایت از حقوق آنها هستیم.

روابط عمومی بازار

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2364

به "عذرخواهی بازار از کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی بازار از کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید