سینا مریدی: سونا و جکوزی نرفتم، از فولاد کنار گذاشته شدم!

به گزارش مجله عکسها، خبرنگاران/خوزستان هافبک جوان تیم فولاد خوزستان پس از کنار گذاشته شدن از تمرینات این تیم، یکسری مطالب را پیرامون شرایط پیش آمده بیان کرد.

سینا مریدی: سونا و جکوزی نرفتم، از فولاد کنار گذاشته شدم!

به گزارش خبرنگاران، سینا مریدی که مدتی است در تمرینات تیم فولاد حضور ندارد، مطالبی را در شرایط اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد که در زیر می خوانید:

به نام خدا

سلام

لازم می دانم یکسری توضیحات راجع به خودم و شرایط کنونی ارائه بدهم. 34 روزه پیش به من گفتند که اجازه حضور در تمرینات را نداری، به دلیل این که بعد از تمرین به همراه تیم به سونا و جکوزی نرفتم. چون گرمکن تیم را در منزل جا گذاشته بودم و رفتم از خانه برداشتم و قبل از این که تیم با اتوبوس به هتل اکسین رسیده باشد، من در هتل حضور داشتم. (تا اینجا را بگذارید به پای بی انضباطی ناخواسته من). به همین دلیل از لیست بیست و چند نفره بازیکنان برای بازی مقابل مسجدسلیمان کنار گذاشته شدم. روز بعد از بازی به من گفتند استراحت کن (تمرین نکن امروز) و بنشین سر نیمکت، تمرین تیم را تماشا کن. روز بعد اجازه حضور در جلسه تیمی را ندادند. گفتند بیرون منتظر باش. درون جلسه به بازیکنان گفتند که سینا مریدی دیگر در تیم ما جایی ندارد و جزو تیم ما نیست. به گوشش برسانید. بعد از جلسه به آقای هاشمی نسب گفتم که مگر من مسخره شما هستم که به خاطره 10 دقیقه سونا و جکوزی نیامدن این کارها را با من می کنید و ایشان در جواب گفت که وجودش را داری به شخص سرمربی تیم این ها را بگویی؟ گفتم بله، به خودش هم می گویم که ایشان دست من را گرفتند و گفتند که همراه من بیا و برویم به خودش بگو. در راهروی رختکن ایشان به محض این که سرمربی تیم را دید، دست من را ول کرد و با داد و بیداد گفت که واسه ما لات بازی در نیار ما خودمان لاتیم، جمعش کن بابا. من در جواب گفتم آقای هاشمی نسب در شهر من نمی توانید این بازی ها را سر من در بیاورید. بعد از این قضیه به من گفتند که لباس هایت را بپوش برو خانه، خبرت می کنیم که با آقای آذری جلسه ای داشته باشی و تکلیفت را تعیین کنی.

دوستان عزیز، من بی نظمی کردم و به سونا و جکوزی نرفتم، حالا به هر دلیلی اصلا به دلایل غیرموجه و طبق آیین نامه درج شده در رختکن تیم جریمه این مورد حدود 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان است. در صورتی که من از لیست بازی کنار گذاشته شدم و روز بعد اجازه تمرین داده نشد و روز بعد هم که اجازه حضور در جلسه تیمی و بعد هم بقیه ماجراها. چیزی که هست این است که می خواهم بدانم چطور روز قبل از بازی با مسجدسلیمان دقیقا یک روز بعد از کنار گذاشتن من به خاطر استخر نرفتن و قبل از اتفاق افتادن ماجرای بحث و جدل، دو نفر از بازیکنان با مشت جلوی همین کادرفنی توی صورت همدیگر می زنند و دعوا می نمایند و اتفاقا فردای همان اتفاق در بازی فیکس هستند و بدون هیچ مسئله ای در حال ادامه دادن به کارشان هستند، بعد از این اتفاقات 10-12 نفر دیگر از اعضای تیم با یکدیگر هم به صورت فیزیکی و هم به صورت لفظی بحث و دعوا کردند. به هیچ عنوان قصد تخریب بازیکنی را ندارم چون ما انسان هستیم و جایزالخطا. مگر می گردد همواره همه چیز گل و بلبل باشد و هیچ وقت بحث و دعوا درون یک خانواده پیش نیاید؟ پس دوستان و هم تیمی های عزیزم از من دلخور نشوند چون به هیچ عنوان سر صحبتم با آن ها نیست.

4-5 روز صبح و عصر به صورت انفرادی به همراه آقای بداوی عزیز من را فرستادند تمرین، فقط و فقط هر بار 30 تا 40 دقیقه دور زمین دویدن و تمام. که بعد از 5 روز کمر درد گرفتم چون این سبک تمرین کردن نه اصولی و حرفه ای بود و نه بر اساس چیزی، به جز تنبیه. بعد از یک هفته به کمیته انضباطی احضار شدم و به دلیل عدم تمکین قوانین تیمی، توهین به کادرفنی و رعایت نکردن رفتار حرفه ای؛ که دو نفر از دوستان حضور داشتند و من پرسیدم که چرا از کادر فنی کسی یا کسانی این جا حضور ندارند؟ گفتند ما فقط اظهارات شما را می نویسیم و به حرف های آن ها هم گوش می دهیم. در آخر حکمی صادر می کنیم که به دست تان می رسد. 10 روز از جلسه کمیته انضباطی گذشته و همچنان بنده بلاتکلیف در خانه نشسته ام و جالب است که مدام اعضای باشگاه به من می گویند حرف نزن، استوری نزار. این از قضیه منع شدن من از حضور در تمرینات.

سال گذشته 800 میلیون تومان بنده را جریمه کردند. سخت ترین روزهای زندگیم را سپری کردم. به خودم، خانواده ام و عزیزانم بدترین فشارهای روحی و اقتصادی وارد شد. 150 میلیون تومان از سال گذشته مانده است و جالب است که باشگاه پول ندارد که فعلا پرداخت کند. کمترین قرارداد را سال جاری من، فرزاد جعفری، صابر حردانی، مجتبی نجاریان، میلاد بدرقه، احسان مرادیان و به همراه ایوب والی عظیم تیم داریم. اختلاف بین قرارداد ما با دیگر بازیکنان تیم از یک میلیارد آغاز می گردد تا چهار پنج میلیارد تومان (به جز بازیکنان خارجی تیم) که نوش جانشان. خدا را شاهد می گیرم که حق شان است و بازهم می گویم هدف من اصلا تخریب بازیکنان یا بازیکن خاصی نیست. فقط می خواهم بدانم چرا من با 9 سال سابقه در این باشگاه، فرزاد جعفری و ایوب والی و فکر کنم احمد عبدالله زاده باید از پارسال طلب داشته باشیم، آن وقت ابتدای سال بعضی بازیکنان از 40 تا 60 درصد دریافتی داشته باشند که پولی باقی نماند که طلب پارسال من و امثال من را بدهند؟

ایوب والی عظیم تیم ما است و انتظار نداشته باشید که جز آرام کردن جو و حمایت از تیم واکنشی نشان بدهد. قسم می خورم متنی که امروز او در اینستاگرامش پست نموده برای ایشان فرستاده شده بود و خواسته شده بود که به اشتراک بگذارد. حتی اگر آمد و بعد از این صحبت های من اعلام نمود که از سمت خودم منتشر شده را هم بگذارید به پای عظیم بودن و نجیب بودنش که می خواهد تیم در کمال آرامش و به دور از حواشی به کارش ادامه بدهد. ایوب رفیق هفت ساله من است و بیشتر از هر کس دیگری او را می شناسم اما به عنوان برادر کوچکترش می گویم از نجابتت، مردانگیت و محبوبیتت بین طرفداران دارند به عنوان سپر استفاده می نمایند. می دانم و انتظاری جز حمایت از تیم و باشگاه از تو نمی رود و امیدوارم سال های سال به عنوان عظیمتر در کنار تیم باشی و جوان ترها از تو درس های زیادی یاد بگیرند.

حدود یک هفته است که نامه زده شده به حراست مجموعه باشگاه که کسی حق تمرین کردن به صورت انفرادی را ندارد (سینا مریدی و فرزاد جعفری). سوالم از دوستان این است که 2 سال شده است که من بازی نمی کنم و کمترین دریافتی و کمترین قرارداد را نسبت به دیگران دارم، اجازه حضور در تمرینات را ندارم، همین جداگانه تمرین کردن من در حدود 50 متر زمین تمرینی که در باشگاه برای من وجود دارد، چقدر به شما فشار وارد می گردد؟ دلیل بازی نکردن من از نظر شما ضعف فنی و مسائل انضباطی می باشد! چرا رضایت نامه من را صادر نمی کنید؟ مگر من بازیکن ضعیف و بی انضباطی نیستم از نظر شما، پس چرا نمی گذارید از باشگاه جدا شوم؟ مگر وجود من برای تیم مضر نیست؟ نظم و انضباط شما فقط برای سال جاری من و فرزاد جعفری است؟

پیجی به عنوان رسانه باشگاه فولاد راه اندازی شده؛ بروید نقد و نقدها خودتان را زیر پست های این پیج کامنت کنید و بشمارید بعد از چند ثانیه پاک خواهند شد. مگر می گردد 50 نفر پرسیدند زیر پست های این پیج سینا مریدی، جعفری و فلانی کجا هستند، آن وقت به چند ثانیه نمی کشد که پاک می کنید و فقط 4-5 کامنت از 100 تا را نگه می دارید؟ اگر کامنت ها را باز کردید که نظر مردم را بشنوید و ببینید، پس چرا دیگر پاک می کنید؟ اسم من را یک بار توی این 34 روز درون گروه واتساپ تیم درج کردید؟ برای حضور در تمرینات با سرپرست تیم تماس می گیرم و می پرسم که اسم من را زده اید که فردا سر تمرین بیایم؟ ایشان می گوید بگذار بپرسم. بعد از نیم ساعت تماس می گیرد و می گوید، پرسیدم و گفتند نیازی نیست! مگر می گردد یک بازیکن نه بازی کند، نه تمرین کند و نه طلب اش را بدهید؟ نه نامه می دهید که ما به شما گفته ایم اجازه حضور در تمرینات را ندارید، نه جواب طرفداران را می دهید که ما کجاییم و نه هیچی. انتظار هم دارید سکوت کنیم؟ سوالم از پیشکسوتان خوزستان این است که به جز آقای بختیاری زاده که از ما دفاع کردند، بقیه دقیقا کجا هستند که دارند این بلاها را سر ما می آورند و بعد هم خیلی شیک و مجلسی طوری صحبت می نمایند که ما را مقصر جلوه می دهند. این ها را نوشتم، نه به خاطر این که جو تیم را بهم بریزم ولی دو سال سکوت من باعث شد که روز به روز اوضاع بدتر گردد و از فولاد دور و دورتر بشوم و خودم، خانواده، دوستان و عزیزانم تحت انواع فشارهای روحی، فکری و اقتصادی قرار بگیریم و در سنی که الان باید در اوج دوران حرفه ای فوتبالم باشم و در شهر و استان خودم محبوب تر شوم، رفته رفته دارم از ذهن ها پاک می شوم و به همین سادگی با آینده من و امثال من که زحمت چندین ساله خانواده و نزدیکان را در بر دارد، بازی می گردد.

حرف برای گفتن زیاد است. سعی کردم راجع به مسائل شخصی بیشتر حرف بزنم و منتظر صحبت های دوستان هستم و در صورت لزوم مسائل غیر شخصی را نیز بیان خواهم کرد. در آخر به آن عده از دوستان عزیز که بعد از منتشر شدن این صحبت ها تماس خواهند گرفت و درخواست برداشتن این استوری ها را خواهند کرد، باید بگویم که به هیچ عنوان دیگر سکوت نخواهم کرد و مردم باید بالاخره از یک نفر حقایق را بشنوند. حتی اگر به قیمت قربانی شدن من به اتمام برسد.

سینا مریدی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1544

به "سینا مریدی: سونا و جکوزی نرفتم، از فولاد کنار گذاشته شدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینا مریدی: سونا و جکوزی نرفتم، از فولاد کنار گذاشته شدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید