سرعت برقراری ارتباط درلحظه های بحرانی ضعیف است

به گزارش مجله عکسها، وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه امروز تجهیزات ارتباطی به کار رفته در هلال احمر خوب است، گفت: البته مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد درباره برقراری ارتباط در لحظات اولیه وقوع بحران است که در یکی دو حادثه اخیر این ضعف کاملا مشهود بوده است.

سرعت برقراری ارتباط درلحظه های بحرانی ضعیف است

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، محمدجواد آذری جهرمی امروز در حاشیه بازدید از امکانات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: طبیعتا مکانیزم های ارتباطی در تمامی حوزه ها مورد کاربرد است.

وی اضافه نمود: یکی از حوزه هایی که این مکانیزم ها امتحان خودش را پس داده، حوزه امداد و نجات است؛ آن چیزی که معین است شبکه امداد و نجات هلال احمر در شرایط عادی و بحرانی اسقرار خوبی دارد.

جهرمی توضیح داد: امروز تجهیزات ارتباطی و مخابراتی هلال احمر در شرایط ویژه توانسته عملکرد مطلوبی داشته باشدـ

وزیر ارتباطات افزود: البته مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد درباره برقراری ارتباط در لحظات اولیه وقوع بحران است که در یکی دو حادثه اخیر این ضعف کاملا مشهود بوده است.

وی بیان نمود: خودروهای ارتباطی هلال احمر در حادثه زلزله پلدختر 48 ساعت پس از وقوع حادثه به محل حادثه رسید چرا که جاده ای نبود.

جهرمی با بیان اینکه باید طراحی دستگاه های ارتباطی به روز و متناسب با احتیاج باشد، گفت: امروز آنطور که باید احتیاج به تجهیزات لجستیکی نداریم و باید به سمت تجهیزاتی مانند دکل های بادی برویم؛ در این حوزه ها همکاری های مشترک داریم که بتوانیم در شرایط بحرانی زمان برقراری ارتباط را به حداقل زمان ممکن برسانیم.

وزیر ارتباطات یادآور شد: امروز تجهیزات و تکنولوژی ارتباطی به کار رفته در جمعیت هلال احمر خوب است اما باید سرعت برقراری ارتباط را کاهش دهیم و این جز با ارتباطات دوسویه وزارت ارتباطات و جمعیت هلال احمر میسر نخواهد شد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 282

به "سرعت برقراری ارتباط درلحظه های بحرانی ضعیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت برقراری ارتباط درلحظه های بحرانی ضعیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید