سازمان امور دانشجویان در استان ها تشکیل می گردد

به گزارش مجله عکسها، معاون دانشجویی وزیر علوم از تشکیل سازمان امور دانشجویان در استانها اطلاع داد و گفت: در قدم اول با همکاری چند دانشگاه، سازمان در چند استان ایجاد می گردد.

سازمان امور دانشجویان در استان ها تشکیل می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه اقامت تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران از تشکیل سازمان امور دانشجویان در استانها اطلاع داد و گفت: تشکیل سازمان امور جوانان در استانها از برنامه های در دست اجرا در سال 98 بوده است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آنالیز ابعاد تشکیل این سازمان را خواهان شده اند.

به گفته وی، برنامه تشکیل سازمان امور جوانان در استانها در سال 99 به شکل جدی تری پیگیری خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان درباره آخرین شرایط تشکیل سازمان امور دانشجویان در استانها گفت: تشکیل سازمان های استانی ویژگی های مخصوص به خود را دارد که این پیچیدگی ها روال کار ها را طولانی تر می نماید.

وی ادامه داد: در حال حاضر در چند استان با همکاری چند دانشگاه مقرر شده که قدم های اولیه برای تشکیل سازمان استانی امور دانشجویان برداشته گردد.

صدیقی اظهار داشت تشکیل سازمان امور دانشجویان در استان ها در برنامه های این سازمان قرار گرفته است اما هنوز زمان بندی مشخصی که زمان شروع و سرانجام برای برنامه در آن دیده شده باشد احصاء نشده است و در سال 99، این برنامه به صورت دقیق تر تدوین خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 848

به "سازمان امور دانشجویان در استان ها تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان امور دانشجویان در استان ها تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید