تور ارزان اروپا: روسیه: احتمال تکرار بحران گاز در اروپا وجود دارد

به گزارش مجله عکسها، معاون نخست وزیر روسیه از کمبود 25 میلیارد مکعبی ذخایر گاز در تاسیسات زیرزمینی اروپا اطلاع داد و خواهان اقدام فوری در این زمینه شد.

تور ارزان اروپا: روسیه: احتمال تکرار بحران گاز در اروپا وجود دارد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه امروز (شنبه) در گفت و گویی تلویزیونی در شبکه راشا وان اظهار داشت ممکن است بحران انرژی اروپا مجددا تکرار گردد.

وی در این خصوص گفت: ما آماده آغاز تبادل نظر هستیم، رئیس جمهور نیز در این باره صحبت نموده بود، ما آماده تبادل نظر با شرکای اروپایی و همکاران خود هستیم. من فقط به فصل گاز فعلی اشاره نمی کنم چرا که ممکن است چنین وضعیتی باز هم اتفاق بیفتد.

نواک توضیح داد: در حال حاضر، تاسیسات زیرزمینی ذخیره گاز اروپا حدود 25 میلیارد متر مکعب گاز کم دارند و اعلام کرد که در این خصوص باید اقدامات فوری صورت بگیرد.

همزمان با بحران انرژی در اروپا، داده های مالی شرکت ICE نشان می دهد که قیمت گاز طبیعی در این قاره شاهد افزایش 11درصدی بوده است.

الکسی میلر، مدیرعامل شرکت گازپروم روسیه پیش تر گفته بود که تأخیر زیاد در تزریق گاز به ذخایر گاز زیرزمینی اروپا و افزایش تقاضای گاز منجر به رکوردشکنی قیمت گاز در اروپا شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1960

به "تور ارزان اروپا: روسیه: احتمال تکرار بحران گاز در اروپا وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: روسیه: احتمال تکرار بحران گاز در اروپا وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید