روزنامه البیان: العین برابر فولاد ضعیف و تسلیم بود

به گزارش مجله عکسها، یک رسانه اماراتی با اشاره به شکست العین مقابل فولاد خوزستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به انتقاد از عملکرد این تیم پرداخت.

روزنامه البیان: العین برابر فولاد ضعیف و تسلیم بود

به گزارش خبرنگاران، روزنامه البیان امارات با انتقاد از عملکرد تیم فوتبال العین در ملاقات برابر فولاد خوزستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نوشت: العین عملکرد قابل قبولی در این بازی نداشت و نتوانست در این ملاقات مهم قاره ای پیروز ظاهر گردد.

در تحلیل البیان درباره این مسابقه آمده است: العین از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با شکست چهار بر صفر مقابل فولاد خوزستان کنار رفت. این نخستین باری است که العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان حذف می گردد، در حالی که آنها پیش از این سه بار در این مرحله پیروز ظاهر شده بودند.

البیان به عملکرد ضعیف العین در این بازی اشاره نمود و نوشت: العین عملکرد قابل قبولی نداشت که بتواند این تیم را در رقابت های مهم و معتبر آسیایی حفظ کند. آنها برابر فولاد در هر دو نیمه ضعیف و تسلیم ظاهر شدند. در طرف مقابل فولاد بر بازی تسلط داشت و توانست از ابتدا خواسته های خودش را در زمین پیدا کند، به طوری که برای رسیدن به چهار گل در این بازی کار سختی در پیش نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1679

به "روزنامه البیان: العین برابر فولاد ضعیف و تسلیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه البیان: العین برابر فولاد ضعیف و تسلیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید