حمله خونین به تکنسین های اورژانس تهران با چاقو و قمه

به گزارش مجله عکسها، سرپرست مرکز اورژانس تهران از ضرب و شتم تکنسین های اورژانس تهران اطلاع داد.

حمله خونین به تکنسین های اورژانس تهران با چاقو و قمه

به گزارش مهر، یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران از ضرب و شتم تکنسین های اورژانس تهران اطلاع داد و گفت: حوالی ساعت یک بامداد، گزارشی مبنی بر حال نامساعد یک شهروند به مرکز 115 اورژانس تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تکنسین های اورژانس تهران به محل حادثه در خیابان عجب گل حوالی میدان خراسان اعزام شدند، گفت: بعد از خدمت رسانی در منزل بیمار زمانی که نیرو های اورژانس قصد بازگشت را داشتند، ناگهان در خیابان با حدود 10 نفر از اهالی محل که در حالت طبیعی نبودند و با سوالاتی که جزء حریم شخصی بیمار محسوب می گردد، روبرو شدند.

وی اظهار کرد: همکاران ما جهت حفظ حریم شخصی بیمار از ارائه پاسخ به این افراد اجتناب می نمایند که همین امر در نهایت منجر به حمله این افراد با مشت و لگد، قمه و چاقو به پرسنل خدوم اورژانس می گردد.

صالح طبری اضافه نمود: قبل از حضور عوامل انتظامی در محل این افراد بعد از آسیب جدی به صورت و دست نیرو های اورژانس از محل متواری شدند.

سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: هم اکنون تکنسین های حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی هستند و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این افراد است.

وی در انتها تاکید نمود: در روبرو با اینگونه رفتار ها که بار ها در گذشته شاهد تکرار آن بوده ایم توقع برخورد سریع و جدی مقامات قضائی و انتظامی با این افراد را داریم.

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2135

به "حمله خونین به تکنسین های اورژانس تهران با چاقو و قمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله خونین به تکنسین های اورژانس تهران با چاقو و قمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید