حضور فعال هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش

به گزارش مجله عکسها، با حضور شرکت های تابعه، شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش به معرفی زنجیره فولادی این هلدینگ پرداخته است.

حضور فعال هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، احیاء استیل فولاد بافت و مجتمع فولاد صنعت بناب به منظور معرفی زنجیره از معدن تا محصول فولادی در قالب شرکت هلدینگ صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش که از 14 تا 16 مهرماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار گشت، حضوری فعال داشتند.

شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان بازوی اجرایی زنجیره فولادی در بخش معدن است که در حال حاضر از معدن شماره 5 گل گهر عملیات استخراج را انجام می دهد و از پروژه های ظرفیت ساز مالی این هلدینگ محسوب می گردد.

شرکت احیاء استیل فولاد بافت که در حال حاضر فاز اول آن برای فراوری هشتصد هزار تن آهن اسفنجی با قابلیت افزایش تا یک میلیون در سال است و فاز دوم این کارخانه به عنوان یک پروژه عظیم ملی در منطقه جنوب شرق کشور ، احداث کارخانه فراوری برسون گرم آهن اسفنجی به ظرفیت هشتصد هزار تن و کارخانه گندله سازی به ظرفیت دو و نیم میلیون تن در سال است.

مجتمع فولاد صنعت بناب در ادامه این زنجیره فولادی به عنوان عظیمترین فراوری کننده محصولات فولادی در بخش خصوصی کشور با دارا بودن دو واحد ذوب و ریخته گری قوس و القایی و همچنین برخورداری از هفت خط نوردی فراوری انواع شمش فولادی، میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی با توان فراوری سالانه بیش از دو میلیون و 450 هزارتن در سال است که طرح های توسعه آن نیز در حال اجرایی شدن است .

شایان ذکر است که شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان (سهامی عام) به عنوان یکی از عظیم ترین شرکت های سرمایه گذاری گروه مالی گردشگری، باهدف سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های تخصصی حوزه صنعت و معدن کشور تاسیس شده است. این هلدینگ، فعالیت خود را از سال 1390 با هدف رشد و اعتلای صنعت و معدن کشور شروع نموده و هدف نهایی آن سرمایه گذاری در صنایع و معادن به امید تبدیل شدن به قطبی مؤثر در تحقق بخشیدن به اهداف چشم انداز بیست ساله در این حوزه است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1335

به "حضور فعال هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فعال هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید