حجم مبادلات ایران و ایتالیا 7 میلیارد دلار می گردد

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، محسن جلال پور در همایش مشترک مالی ایران و ایتالیا گفت: سطح روابط مالی ایران با ایتالیا که در گذشته به خاطر تحریم ظالمانه به نصف کاهش یافته بود، باید بازسازی کنیم و بر این اساس پیش بینی می گردد که این حجم ظرف دو سال آینده، به رقم قبلی برگردد.

حجم مبادلات ایران و ایتالیا 7 میلیارد دلار می گردد

با ما همراه باشید و با مسافرت به ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران اضافه کرد: پس از دستیابی به توافق وین، شرایط مالی جدیدی برای ایران به وجود آمده و این توافق علاوه بر ایران، برای کل دنیا ثمربخش است. از اینجا بود که ایتالیا در جمع شرکای مهم مالی ایران نهاده شد، این در شرایطی است که بنگاه های مالی کوچک و متوسط در اقتصاد ایتالیا اهمیت دارد و این موضوع، همکاری ما را با این کشور جذاب تر می نماید.

وی توضیح داد: ایران مالی در حال رشد دارد و با بهره گیری از ظرفیت و توانمندیهای های مختلف و نیروهای انسانی، به آسانی می تواند با همکاری ایتالیا بازار 400 میلیون نفری منطقه را در اختیار گیرد، این در حالی است که معادن، نیروگاه ها و زمین های کشاورزی ایران را بسترهای مناسبی برای پیشرفت همکاری ها دانست که با یاری شرکت های دانش بنیان تحقق خواهد یافت .

به گفته جلال پور، دسترسی به آبهای آزاد، نفوذ مالی در کشورهای همسایه، اشتغال به کار نیروهای متخصص و توسعه گردشگری می تواند مجموعه ای از دیگر زمینه های همکاری ایران وایتالیا محسوب گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 895

به "حجم مبادلات ایران و ایتالیا 7 میلیارد دلار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجم مبادلات ایران و ایتالیا 7 میلیارد دلار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید