بازگشت بیش از90 درصد حجاج ایرانی به وطن

به گزارش مجله عکسها، رئیس سازمان حج و زیارت از بازگشت 90 درصد حجاج ایرانی به کشور اطلاع داد.

بازگشت بیش از90 درصد حجاج ایرانی به وطن

به گزارش ، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تا آخر وقت پنجشنبه 79 هزار و 877 نفر معادل بیش از 90 درصد حجاج ایرانی به وطن بازگشتند.

او اضافه کرد: هم اکنون در مدینه النبی یک هزار و 377 نفر و در مکه مکرمه 6 هزار و 409 نفر از زائران ما حضور دارند و تمامی خدمات در حال اجرا است.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه عملیات حج ظرف 72 ساعت آینده به انجام می رسد، اظهار کرد: از روز 16 شهریورماه خدمات حمل و نقل درون شهری در مکه سرانجام می یابد، اما سایر خدمات، چون تردد بیش شهری، آشپزخانه ها و مراکز بهداشتی ما تا آخرین نفر مشغول خدمات دهی خواهند بود.

رشیدیان ابراز امیدواری کرد: بعد از 17 شهریور ماه و اتمام عملیات حج و بازگشت تمامی زائران ایرانی را با حجی مقبول و سعی مشکور و کوله بار از معنویت به کشور بازگردند.

رشیدیان در ادامه با اشاره به خدمات پزشکی هم گفت: مراکز پزشکی هم در حدی که برای خدمات دهی به حجاح موجود مکه و مدینه احتیاج است فعال و در حال خدمات دهی است.

بیش از 64 هزار حجاج ایرانی مکه مکرمه را ترک کردند

او اظهار کرد: هم اینک دو نفر از حجاج ما در بیمارستان مرکز پزشکی حج در مکه و سه نفر دیگر از زائران ما در بیمارستان عربستان سعوی (دو نفر در مکه و یک نفر در مدینه) بستری هستند و امید است قبل از اتمام کار، خدمات مربوط به معالجه آنان صورت گرفته و آن ها را با اخرین پرواز به کشور بازگردانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 398

به "بازگشت بیش از90 درصد حجاج ایرانی به وطن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بیش از90 درصد حجاج ایرانی به وطن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید