بازوهای رباتیک سامسونگ در آشپزخانه!

به گزارش مجله عکسها، شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2020، از دو بازوی رباتیک رونمایی نموده که می توانند نقش یک سرآشپز را بر عهده بگیرند.

بازوهای رباتیک سامسونگ در آشپزخانه!

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تک کرانچ، سال گذشته این سوال مطرح شد که آیا سامسونگ میخواهد به صورت جدی وارد حوزه فناوری رباتیک گردد یا خیر؟!

به نظر می رسد که رویکرد سامسونگ در حوزه فناوری رباتیک ، نمونه ای از رویکرد شرکت های بزرگ دیگر در حوزه تجهیزات الکترونیکی باشد. بهترین نمونه برای نشان دادن رویکرد سامسونگ در این حوزه، محصولی موسوم به بوت شف (Bot Chef) است که بازوهای رباتیکی را برای یاری به کاربر به آشپزخانه اضافه می نماید.

بوت شف که در نمایشگاه فناوری CES 2020 رونمایی شد، بازوهای رباتیکی را شامل می گردد که می توانند کارهای مربوط به آشپزی را انجام دهند و به کاربر در پختن غذا یاری نمایند.

سامسونگ با ارائه این بازوها که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، فناوری رباتیک را به صورت جدی به آشپزخانه وارد نموده که می توانند کارهای گوناگونی از برداشتن مواد غذایی از کابینت گرفته تا آماده نموده انواع سالاد را انجام دهند.

بازوهای رباتیک بوت شف، از همکاری یک دستیار انسان هم بهره می برند که تجهیزات مورد احتیاج بازوها از جمله ظروف، مواد اولیه و ادویه را در اختیار آنها قرار می دهد اما بخش های اصلی کار توسط ربات انجام می گردد.

بوت شف در نمایشگاه سال جاری پیروز شد نظر بسیاری از بازدیدنمایندگان را به خود جلب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 734

به "بازوهای رباتیک سامسونگ در آشپزخانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازوهای رباتیک سامسونگ در آشپزخانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید