افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستایی حاجی آباد، تصویب 16 مصوبه برای توسعه و پیشرفت منطقه

به گزارش مجله عکسها، خبرنگاران/خراسان رضوی در جریان سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان زبرخان، مرکز جامع خدمات سلامت در روستای حاجی آباد این شهرستان افتتاح شد، همچنین در جلسه جمع بندی این سفر، 16 مصوبه در حوزه های گوناگون برای توسعه و پیشرفت شهرستان زبرخان به تصویب رسید.

افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستایی حاجی آباد، تصویب 16 مصوبه برای توسعه و پیشرفت منطقه

مرکز جامع خدمات سلامت روستای حاجی آباد با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی افتتاح و به بهره برداری رسید. فرایند ساخت پروژه مرکز جامع خدمات سلامت حاجی آباد به متراژ 4000 هزار متر مربع به صورت خیرساز و اعتبارات دولتی انجام شده است.

همچنین استاندار خراسان رضوی در جریان سفر خود به شهرستان زبرخان در روستای دستجرد آقا عظیم این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم محلی ملاقات و گفت وگو کرد.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خرسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در حاشیه این بازدید و در جمع مردم اظهار کرد: یکی از سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و خصوصا مناطق روستایی بوده است چرا که مناطق روستایی همواره مولد و اثرگذار در اقتصاد کشور بوده اند.

استاندار خراسان رضوی در ادامه بعد از شنیدن مسائل روستا از زبان مردم محلی، در حضور مدیران دستگاه های اجرایی بر برطرف مسائل مورد نظر تاکید و دستورات لازم را به این منظور صادر کرد.

زبرخان پایتخت آلوی کشور است

استاندار خراسان رضوی در جلسه جمع بندی سفر به شهرستان زبرخان که روز گذشته برگزار گردید بر لزوم معرفی و برندسازی محصول شهرستان در عرصه صادرات تأکید کرد همچنین در این جلسه 16 مصوبه برای توسعه و پیشرفت منطقه به تصویب رسید.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه فراوری آلو از مزیت های شهرستان زبرخان است، گفت: استان خراسان رضوی به دلیل دسترسی به آسیای میانه از موقعیت ممتازی برخوردار است و ضرورت دارد در عرصه صادرات، محصول این شهرستان را معرفی و برندسازی کنیم.

محمدصادق معتمدیان در جلسه جمع بندی سفر به شهرستان زبرخان اظهار کرد: از آنجا که این شهرستان تازه تاسیس است، ضرورت دارد که مطالبات به حق مردم محقق شوند.

وی ادامه داد: هنگام ارتقای بخش به شهرستان طبیعتا باید مردم شاهد ارتقای خدمات باشند، بر این اساس تمام کوشش خود را به کار خواهیم گرفت تا به این امر مهم جامه عمل پوشیده گردد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های برجسته شهرستان زبرخان اعم از وسعت، جمعیت و آب و هوا توضیح داد: شهرستان زبرخان در کنار موقعیت های بکری که داراست، به نام پایتخت آلو در کشور مشهور است.

معتمدیان در ادامه با تاکید بر اینکه فراوری آلو از مزیت های شهرستان زبرخان است، گفت: استان خراسان رضوی به دلیل دسترسی به آسیای میانه موقعیت ممتازی را فراهم نموده است و ضرورت دارد در عرصه صادرات، محصول این شهرستان را معرفی و برندسازی کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید زمینه سرمایه گذاری را برای بخش خصوصی فراهم کنیم، بیان نمود: با توجه به اینکه بقعه تاریخی قدمگاه در این منطقه واقع شده است و یک شهر زیارتی هم محسوب می گردد، بحث اقتصاد زیارتی و گردشگری زیارت این شهرستان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخشی از سخنان خود از تبدیل روستای اسحاق آباد زبرخان به شهر اطلاع داد و افزود: به هرکدام از شهرداری های سه شهر درود، قدمگاه و خرو شهرستان زبرخان، 300 میلیون تومان اعتبار یاری خواهد شد تا با نظارت حوزه عمرانی برای اولویت های سه شهر فوق هزینه گردد.

در این جلسه 16 مصوبه در حوزه های گوناگون برای توسعه و پیشرفت شهرستان زبرخان به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1561

به "افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستایی حاجی آباد، تصویب 16 مصوبه برای توسعه و پیشرفت منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستایی حاجی آباد، تصویب 16 مصوبه برای توسعه و پیشرفت منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید