اجرای طرح آماده باش نوروزی 3 مرکز درمانی تامین اجتماعی

به گزارش مجله عکسها، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طرح آماده باش نوروزی 3 مرکز درمانی تامین اجتماعی با تشکیل ستاد نوروزی به اجرا درمی آید.

اجرای طرح آماده باش نوروزی 3 مرکز درمانی تامین اجتماعی

نیک سیرت گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال شهروندان به ویژه بیمه شدگان، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، طرح آماده باش نوروزی 3 مرکز درمانی تامین اجتماعی تا 14 فروردین با تشکیل ستاد نوروزی به اجرا درمی آید.

او با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان های امام حسین (ع) و امید ابهر و درمانگاه شبانه روزی خرمدره به ارائه خدمات خواهند پرداخت،می گوید:متناسب با ظرفیت های مراکز درمانی ساز و کار های ارائه خدمات به عموم شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی به ویژه بیماران مبتلا به کرونا فراهم شده است که همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.

به گفته مدیر تامین اجتماعی درمان استان زنجان پیش بینی های لازم در مراکز درمانی انجام شده است و بیمارستان ها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد خواهند کرد و درخصوص برطرف مسائل احتمالی به سرعت اقدام خواهند نمود.

او گفت: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان زنجان با نصب پلاکارد های مخصوص در ورودی شهر های زنجان، ابهر و خرمدره، به مردم درخصوص ارائه خدمات درمانی با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی خواهد شد.

نیک سیرت می گوید: با برنامه ریزی های انجام شده از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری گردد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیماران و بیمه شدگان می توانند هر گونه مسائل و مسائل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان را در طول تعطیلات نوروزی به وسیله سامانه پیامکی به شماره 10001420241 و یا به وسیله شماره تلفن 33424713 اطلاع دهند.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2154

به "اجرای طرح آماده باش نوروزی 3 مرکز درمانی تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح آماده باش نوروزی 3 مرکز درمانی تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید