اتهامات واشنگتن علیه پکن درباره ونروئلا را رد می کنیم

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، نماینده چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع آنالیز آخرین اوضاع در ونزوئلا در سخنانی خاطرنشان کرد: چین اوضاع ونزوئلا را زیر نظر دارد.

اتهامات واشنگتن علیه پکن درباره ونروئلا را رد می کنیم

نماینده چین در نشست شورای امنیت گفت: چین از استقلال تمامیت ارضی ونزوئلا حمایت می نماید و از گروه های مختلف در این کشور می خواهد تا به مصاحبه و رایزنی روی آورده و اختلافات را از این طریق حل و فصل نمایند.

نماینده پکن در این باره ادامه داد: چین از حل و فصل صلح آمیز مسائل در ونزوئلا حمایت نموده و با هرگونه مداخله نظامی در این کشور مخالف است. پکن با یاری های بشردوستانه با اهداف سیاسی در این کشور نیز مخالف است. تحریم های یکجانبه علیه این کشور را در می کنیم. چین تصمیم گرفته است تا یاری های فوری را به مردم این کشور ارسال کند تا از این طریق بتوان از مسائل مردم بکاهد. همچنین؛ اولین محموله از یاری های بشردوستانه غذایی و دارویی را نیز به این کشور ارسال کردیم.

وی در این باره اضافه نمود: چین به همکاری با دولت این کشور برای رسیدن مردم ونزوئلا به رفاه و آرامش ادامه می دهد. برای یاری به مردم این کشور باید از حل و فصل آرام مسائل در این کشور دفاع کرد و نمی توان با تحریم های یکجانبه به مردم یاری کرد. نماینده آمریکا اتهامات بی اساسی را علیه چین در این خصوص روا داشته که ما آنها را رد نموده و اعلام می کنیم که ما در امور داخلی هیچ کشوری از جمله ونزوئلا دخالت نمی کنیم؛ بلکه از انتخاب مردم این کشور حمایت می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 243

به "اتهامات واشنگتن علیه پکن درباره ونروئلا را رد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهامات واشنگتن علیه پکن درباره ونروئلا را رد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید