یک هزار و 732 مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری ایلام اجرا شده است

به گزارش مجله عکسها، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: در امسال تعداد یک هزار و 732 مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری استان اجرا شده است.

یک هزار و 732 مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری ایلام اجرا شده است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگار از ,عبدالمالک شنبه زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازدید ها در راستای تشدید نظارت های ویژه به منظور کنترل کیفیت خدمات در واحد های گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع های خدمات رفاهی اجرا شده است.

او اضافه نمود: از این تعداد 538 فقره بازدید و نظارت بر مراکز اقامتی، تعداد 412 مورد نظارت بر رستوران ها و مراکز پذیراهی بین راهی، تعداد 258 مورد بازدید های نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد 524 مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت شامل کمپ ها، مهمانسرا ها، خانه مسافر ها و .. بوده است.

شنبه زاده با بیان اینکه بازرسی و نظارت ها در قالب 4 اکیپ نظارتی در سطح استان وبا اولویت شهر های گردشگرپذیر انجام شده، اضافه نمود: در اقدامات نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی و .. 18 مورد تشویق، 204 مورد تذکر و 4 فقره اخطار کتبی اعلام شده است.

او ادامه داد: این بازرسی ها با همکاری سایر دستگاه های نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اماکن عمومی، بازرگانی و تعزیرات حکومتی به عمل آمده است.

شنبه زاده گفت: تمامی واحد های خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از اسکان، رفاه، خدمات بهداشتی و درمان، خدمات پذیرایی وخدمات رفاهی و سرگرمی مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 638

به "یک هزار و 732 مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری ایلام اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هزار و 732 مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری ایلام اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید