معرفی ظرفیتهای گردشگری سلامت و چشمه های آبگرم آذربایجان غربی در نمایشگاه بین المللی تهران

به گزارش مجله عکسها، میراث آریا/ براساس خبرهای واصله، معرفی ظرفیتهای گردشگری سلامت و چشمه های آبگرم آذربایجان غربی در نمایشگاه بین المللی تهران صورت می گیرد.

معرفی ظرفیتهای گردشگری سلامت و چشمه های آبگرم آذربایجان غربی در نمایشگاه بین المللی تهران

مرتضی صفری در جلسه هماهنگی برنامه های شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: ناشناخته بودن ظرفیت های استان یکی از آسیب های مهم حوزه گردشگری بوده و علت این موضوع عقب ماندن از پیشرفت های حوزه گردشگری در بعد جهانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه نمود: نمایشگاه تهران مهمترین رویداد برای معرفی ظرفیت های گردشگری و تاریخی استان در بعد ملی و بین المللی است که باید با برنامه ریزی مناسب از این فرصت نهایت استفاده را انجام داد.

او ادامه داد: برگزاری برنامه ها و اقدامات برای نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران باید هدف گذاری شده و نتیجه محور باشد و این کارها نباید با هدف برطرف تکلیف انجام گردد.

صفری توضیح داد: در این دوره از نمایشگاه باید از فرصت ها و روش های بروز برای معرفی ظرفیت های استان استفاده کرد و در این راستا توجه به فراوری محتوای مناسب برای فضای مجازی، برگزاری تور مجازی، فراوری انیمیشن و بازی های موبایلی، طراحی اپلیکیشن و...مورد توجه قرار گیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2284

به "معرفی ظرفیتهای گردشگری سلامت و چشمه های آبگرم آذربایجان غربی در نمایشگاه بین المللی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیتهای گردشگری سلامت و چشمه های آبگرم آذربایجان غربی در نمایشگاه بین المللی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید