ژاپن از نیروهای مسلح خود خواست مشاهده بشقاب پرنده ها را گزارش نمایند

به گزارش مجله عکسها، ژاپن برای نیروهای مسلح این کشور دستورالعمل جدیدی درباره نحوه مواجهه با اشیاء ناشناس در آسمان صادر کرد.

ژاپن از نیروهای مسلح خود خواست مشاهده بشقاب پرنده ها را گزارش نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، ژاپن برای نیروهای مسلح این کشور دستورالعمل جدیدی درباره نحوه مواجهه با اشیاء ناشناس در آسمان صادر کرد.

در این دستورالعمل از نیروهای مسلح ژاپن خواسته شده است تا مشاهده هرگونه شیء ناشناس در آسمان را گزارش نمایند. تارو کونو، وزیر دفاع سابق ژاپن اوایل ماه جاری میلادی در حالی که هنوز به عنوان وزیر دفاع مشغول فعالیت بود، تأکید کرد که اعضای نیروهای مسلح کشورش هنگام مواجهه با هرگونه پدیده ناشناخته در آسمان باید از آن تصویربرداری نمایند. وی افزوده بود که این تصاویر باید به طور کامل موردبررسی قرار گیرد.

از سوی دیگر ارتش ژاپن موظف شده است که به گزارش های دریافتی از شهروندان درباره رصد اشیاء ناشناس در آسمان (بشقاب پرنده ها) رسیدگی کند.

وزیر دفاع پیشین ژاپن پیش از این وجود اشیاء ناشناس در آسمان را زیر سؤال برده بود. تارو کونو گفته بود: صادقانه بگویم: من به بشقاب پرنده ها باور ندارم.

با این حال گزارش ها حاکی است که موضوع بشقاب پرنده ها یکی از محورهای مذاکره ماه گذشته تارو کونو با مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا بود. پنتاگون ماه آوریل (فروردین/اردیبهشت) سه ویدئویی را که خلبانان آمریکایی از پدیده ای ناشناخته در آسمان ثبت نموده بودند منتشر کرد. مقامات ایالات متحده در آن موقع تأکید نموده بودند که قادر به شناسایی اشیایی که در این ویدئوها دیده می شوند، نیستند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1326

به "ژاپن از نیروهای مسلح خود خواست مشاهده بشقاب پرنده ها را گزارش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن از نیروهای مسلح خود خواست مشاهده بشقاب پرنده ها را گزارش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید