چهار دانشجوی کردستانی به دانشگاه ICD فرانسه اعزام می شوند

به گزارش مجله عکسها، چهار دانشجوی کردستانی تحت حمایت مالی برنامه اروپایی Erasmus+ به دانشگاه ICD فرانسه اعزام می شوند.

چهار دانشجوی کردستانی به دانشگاه ICD فرانسه اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه کردستان و ICD International Business School فرانسه، دانشگاه کردستان در نظر دارد سری دوم دانشجویان را به این دانشگاه اعزام کند.

بر اساس قرارداد امضا شده مابین طرفین، چهار دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت، اقتصاد و حسابداری می توانند در قالب طرح تبادل دانشجو از طرف دانشگاه کردستان به این دانشگاه فرانسوی اعزام شوند.

در این برنامه که تحت حمایت مالی برنامه اروپایی Erasmus+ است، علاوه بر هزینه¬ های سفر رفت و برگشت، مبلغ ماهیانه 850 یورو برای یک ترم تحصیلی به دانشجویان پرداخت خواهد شد.

دانشجویان کارشناسی ارشد شاغل به تحصیل در رشته های مدیریت، اقتصاد و حسابداری با حداقل معدل 16 و مسلط به زبان انگلیسی واجد شرایط اخذ این گرنت تحصیلی هستند. برای دانشجویانی که ترم اول کارشناسی ارشد هستند، حداقل معدل کارشناسی 15 در نظر گرفته خواهد شد. ضمناًً، دانشجویان متقاضی بایستی حداقل تا مهرماه 99 سنوات تحصیلی مجاز در دانشگاه کردستان داشته باشند.

دانشجویان واجد شرایط و علاقمند به این برنامه می توانند حداکثر تا 28 آبان ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند. درخواست های ارائه شده، در کمیته تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و از دانشجویان منتخب اولیه مصاحبه حضوری به زبان انگلیسی به عمل خواهد آمد. در نهایت، چهار دانشجوی منتخب به دانشگاه فرانسوی معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 626

به "چهار دانشجوی کردستانی به دانشگاه ICD فرانسه اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار دانشجوی کردستانی به دانشگاه ICD فرانسه اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید