پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری تهران تا 15 فروردین ماه معتبر است

به گزارش مجله عکسها، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ،مراکز اقامتی ،پذیرایی و موسسات گردشگری که تاریخ اعتبار آنها از تاریخ 98/12/10 منقضی می گردد تا 15 فروردین ماه 99 معتبر خواهد بود.

پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری تهران تا 15 فروردین ماه معتبر است

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای گردشگری بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان با بیان اینکه بخش زیادی از مراجعین حضوری اداره کل تهران به تمدید مجوز پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری اختصاص دارد گفت: به منظور کاهش مراجعان درون شهری هموطنان براساس توصیه های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در حال اتخاذ تصمیماتی هستیم که مراجعه حضوری را تا حد امکان کاهش دهیم.

او گفت: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطلاعات لازم به تمدید پروانه بهره برداری را به طور کامل در سامانه اینترنتی جامع دفاتر خدمات مسافرتی بارگذاری نمایند و تا فروردین ماه از مراجعه حضوری برای دریافت پروانه جدید خودداری نمایند.

پرهام جانفشان از تمام مدیران تاسیسات گردشگری خواست از مراجعه حضوری برای تمدید پروانه و ارائه گزارش عملکرد حتی الامکان تا 15 فروردین ماه از مراجعه حضوری به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران اکیدا خودداری نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 898

به "پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری تهران تا 15 فروردین ماه معتبر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری تهران تا 15 فروردین ماه معتبر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید