نوروزنژاد: روزهای تاریک را پشت سر می گذاریم

به گزارش مجله عکسها، سرمربی نفت و گاز گچساران گفت: تیم ما این روزهای تاریک را پشت سر خواهد گذاشت و روزهای خوب این تیم را خواهیم دید.

نوروزنژاد: روزهای تاریک را پشت سر می گذاریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در سومین روز از لیگ برتر هندبال نیروی زمینی شهید شاملی مقابل نفت و گاز گچساران با نتیجه 31 بر 22 به برتری رسید. اصغر نوروزنژاد، سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص این دیدار گفت: بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند، البته ما تمرینات کمی را در این مدت داشتیم. همچنین چند بازیکن از تیم شاملی قبلا در گچساران بازی می کردند و همین انر باعث شد تا تقریباً تاکتیک های ما را بدانند.

وی در ادامه در خصوص شرایط تیمش در ادامه لیگ افزود: قول می دهم برای دور برگشت بازی های متفاوتی را از گچساران ببینید. ما از فرصت یک ماهه خود استفاده می کنیم و در این مدت تلاش می کنیم تا شرایط خوبی پیدا کنیم چرا که می خواهیم در دور بعدی نمایش بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران درمورد عملکرد تیم شهید شاملی گفت: تیم شهید شاملی از تیم های خوب لیگ است و من معتقدم که این تیم شانس قهرمانی دارد. حتی بازیکنان ذخیره و بازیکنان اصلی تیم تیم در یک سطح هستند.

نوروزنژاد با اشاره به اینکه بازی امروز جنگ دارا و ندار بود، گفت: تیم ما این روزهای تاریک را پشت سر خواهد گذاشت و روزهای خوب این تیم را خواهیم دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1408

به "نوروزنژاد: روزهای تاریک را پشت سر می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزنژاد: روزهای تاریک را پشت سر می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید