ناظم الشریعه: اواخر ملاقات با ازبکستان فکر می کردیم کار تمام است، قزاقستان بر مبنای حضور دروازه بان در حمله بازی می نماید

به گزارش مجله عکسها، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که شاگردانش در اواخر ملاقات مقابل ازبکستان، فکر می کردند دیگر بر این تیم غلبه نموده اند.

ناظم الشریعه: اواخر ملاقات با ازبکستان فکر می کردیم کار تمام است، قزاقستان بر مبنای حضور دروازه بان در حمله بازی می نماید

به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد ناظم الشریعه در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره ملاقات مقابل ازبکستان گفت: همانطور که قبلاً گفته بودم، همه تیم های حاضر در جام دنیای کیفیت خوبی دارند و تغییرات ازبکستان محسوس بود. در اواخر بازی خیال می کردیم کار تمام است و شیرازه کار از دست تیم ما در رفته بود. در جلسه بررسی به بچه های تیم گفته بودم ازبک ها تا آخرین لحظه می جنگند. آنها هم جوان هستند و بسیار کوشش می نمایند.

بازیکنان ایران تا یک ثانیه مانده به خاتمه بازی جنگیدند و کیفیت خوبی از خود نشان دادند.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: ازبکستان با میانگین سنی 26 سال تیمی قدرتمند است. میانگین سنی ایران، آرژانتین و برزیل 30 سال است و همین قدرت جوانی، کار را برای رقبای ازبک ها سخت می نماید. ازبک ها تدارک خوبی دیده بودند، اما آنچه باعث خوشحالی من شد، دوندگی بسیار بالای بازیکنان ایران بود. وقتی نتیجه 9 بر 5 شد، بازی را کمی آسان گرفتیم که با این وجود از بازیکنانم تشکر می کنم؛ مخصوصاً در نیمه دوم که شروعی طوفانی داشتند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص ملاقات مقابل قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی جام دنیای هم بیان نمود: قزاقستان تیمی فرق دارد و پایه بازی این تیم، استفاده از دروازه بان در بازی و مشارکت او در حمله است. دروازه بان قزاق ها چند سالی است که به اسم فزونین دروازه بان فوتسال دنیا انتخاب می گردد. هیگیتا بازی با پای بسیار خوبی دارد و زمانی که جلو می آید، کار دفاعی رقبا سخت می گردد.

ناظم الشریعه درباره نقطه قوت رقیب دوشنبه شب ایران اعلام کرد: علت فزونی قزاق ها، استفاده از همین تاکتیک است. ما با آنها بازی نموده ایم و می دانیم کار آسانی نداریم، اما اگر می خواهیم در جمع چهار تیم نهایی جام دنیای باشیم، باید قزاقستان را ببریم. امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1907

به "ناظم الشریعه: اواخر ملاقات با ازبکستان فکر می کردیم کار تمام است، قزاقستان بر مبنای حضور دروازه بان در حمله بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: اواخر ملاقات با ازبکستان فکر می کردیم کار تمام است، قزاقستان بر مبنای حضور دروازه بان در حمله بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید