کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان از سری A عصر امروز آدینه با حضور 466 کاراته کا از 65 کشور در سانتیاگو شیلی شروع می گردد. قرعه کشی این رقابتها برگزار گردید و طی آن نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

بر همین اساس در بخش بانوان و در وزن 50- کیلوگرم سارا بهمنیار بعد از یک دور اول استراحت با برنده شیلی و برزیل، طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم با جولیانا نواک از آرژانتین و در صورت فزونی با برنده شیلی و پاراگوئه، رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، به مصاف جولیا آنجوچی از ایتالیا و در وزن 68+ کیلوگرم حمیده عباسعلی پس از استراحت در دور نخست، دور دوم با برنده اسپانیا و شیلی پیکار می نمایند.

در بخش مردان بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت با برنده فنلاند و ترکیه، در وزن 84- کیلوگرم ذبیح اله پورشیب پس از استراحت در دور نخست با ولید دقالی از بلژیک، در وزن 84+ کیلوگرم سجاد گنج زاده دور اول استراحت در دور دوم با برنده کانادا و انگلیس و صالح اباذری هم در همین وزن بعد از یک دور استراحت، با برنده برزیل و شیلی مبارزه می نمایند.

این رقابتها تا روز یکشنبه 22 دی ماه ادامه دارد و در نخستین روز بهمنیار، خاکسار، علیپور، گنح زاده، اباذری و پورشیب به روی تاتامی می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 768

به "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید