مکان هایی که جاذبه در آن ها معنایی ندارد

به گزارش مجله عکسها، طبق قانون جهانی جاذبه دو جسم یکدیگر را جذب می نمایند و همین نیروست که ما انسان ها را روی کره زمین بند نموده است. اما مکان هایی در کره زمین وجود دارند که قانون جاذبه در آن ها هیچ معنایی ندارد. با خبرنگاران همراه باشید تا این مکان های اسرارآمیز را بشناسید.

مکان هایی که جاذبه در آن ها معنایی ندارد

مکان اسرارآمیز سنت ایگنیس، میشیگان

طبق گفته های دیگران داستان کشف این منطقه به این صورت است که چندین نقشه بردار در سال 1950 به کاوش در این منطقه می پرداختند و زمانی که به این نقطه رسیدند هیچ کدام از تجهیزات آن ها درست کار نکرد. بعد از کمی تحقیق و آزمایش کشف کردند که این مشکل فقط در دایره ای به قطر 90 متر وجود دارد. در این منطقه اسرارآمیز همه چیز به سمت بالا می رود و می توان روی دیوار تعادل داشت.

مکان اسرارآمیز سانتا کروز، کالیفرنیا

این مکان در جنگل های اطراف ساتاکروز واقع شده است و منطقه ای به قطر 45 متر است. به نظر می رسد مردم در این منطقه به شکل اریب راه می روند و همه چیز به سمت بالا گرایش پیدا می نماید. بسیاری از مردم بارها و بارها به این مکان اسرارآمیز می آیند تا این احساسات عجیب و معماگونه را دوباره تجربه نمایند. شاید تصور کنید این ها فقط توهم نوری هستند اما اشتباه نکنید تمام این اتفاقات واقعی هستند.

سد هوور، نوادا، ایالات متحده آمریکا

A post shared by Leslie Hutchings (@leslieh138) on Jul 10, 2016 at 4:06pm PDT

اگر برای یک بار هم به سد هوور نوادا رفتید حتما این کار را انجام دهید. یک بطری آب را در سد خالی کنید. متوجه می شوید که آب به سمت سد نمی ریزد بلکه برعکس به سمت بالا می رود. این اتفاق به دلیل جریان قوی هوای رو به بالا می افتد. به همین دلیل باد آب را به سمت بالا گرایش می دهد.

تپه مغناطیسی، له لاداخ، هندوستان

این تپه که در بزرگراه له کارگیل بالتیک هندوستان قرار گرفته است قدرت مغناطیسی قوی دارد که اتومبیل ها را به سمت خود می کشاند. به طوری که هواپیماها با نزدیک شدن به این مکان ارتفاع خود را بیشتر می نمایند. برخی ها به قدرت اسرارآمیز این منطقه اعتقاد دارند اما برخی دیگر اعتقاد دارند که این اتفاق فقط یک توهم نوری است که در اثر ساختار منطقه و تپه های اطراف به نظر می رسد جاده ها به سمت بالا می روند. مکان های مشابه این منطقه در کشورهایی چون کانادا، آمریکا، استرالیا و چند منطقه دیگر نیز وجود دارد.

آبشار جزایر فاروئه

آیا تا به حال آبشاری که به سمت بالا جریان داشته باشد را تصور نموده اید؟ چنین آبشاری در واقعیت هم وجود دارد. این آبشار در اقیانوس اطلس بین اسکاتلند و ایسلند واقع شده است. آبشارهای زیادی در جهان به این شکل وجود دارند که قدرت بالای وزش باد جریان آن ها را به سمت بالا می کشاند.

A post shared by 1978 هدى عبدالکریم الغیلان (@huda-alghelan) on Mar 21, 2016 at 7:59am PDT

اگر مکان های دیگری هم به این شکل در جهان وجود دارد که می شناسید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: بدونیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 579

به "مکان هایی که جاذبه در آن ها معنایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان هایی که جاذبه در آن ها معنایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید