مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش خیره کننده گوشی آنر9X تا روش های تغییر رمز عبور آیفون

به گزارش مجله عکسها، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش خیره کننده گوشی آنر9X تا روش های تغییر رمز عبور آیفون

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

زمانی که آنر علام کرد 9X جانشین سری 8X خواهد بود ، مدیران این شرکت با افتخار گفتند که آنر8X پرفروش ترین تلفن هوشمند برند هواوی است. این دستگاه حدود 15 میلیون دستگاه فروخته است که 10 میلیون دستگاه آن در 173 روز اول بوده است و اکنون به نظر می رسد که خط فراوری آنر 9X میخواهد این رکورد را بشکند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این موضوع که سامسونگ در حال تهیه سری A جدید است، بر کاربران و علاقه مندان گوشی های این شرکت پوشیده نیست. اما اکنون یک سرنخ جدید در خصوص گوشی های سامسونگ منتشر شده که حکایت از این دارد که این گوشی ها با اندروید 10 رونمایی می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طبق گزارش ها ، گوگل میخواهد تلفن های پیکسل خود را در یک کارخانه قدیمی نوکیا در ویتنام بسازد تا از تعرفه های تجاری ترامپ علیه چین خارج گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی به دنبال جذب فالوور هر چه بیشتر هستند. بخشی از این کوشش با هدف شهرت و محبوبیت است اما به نظر می رسد، بعضی دیگر به دنبال منافع مادی این ماجرا هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آیفون شما فهرستی از کلمه عبورهای ذخیره شده شما را نگه می دارد و دارای بخشی است که به شما امکان می دهد هنگام احتیاج به آنها گذرواژه ها دسترسی پیدا کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 379

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش خیره کننده گوشی آنر9X تا روش های تغییر رمز عبور آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش خیره کننده گوشی آنر9X تا روش های تغییر رمز عبور آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید