بیش از 90٪ تلفنهای فروخته شده توسط شرکتهای آمریکایی سامسونگ یا اپل هستند

به گزارش مجله عکسها، طبق تجزیه و تحلیل انجام شده توسط Wave7 Research شرکتهای اپل و سامسونگ بیش از 90 درصد از بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده را کنترل می کنند. براساس این گزارش ، 94 درصد از تلفن های فروخته شده در ورایزون و 91 درصد از تلفن های فروخته شده در فروشگاه های T-Mobile یا از گلکسی های سامسونگ بودند یا آیفونهای اپل.

بیش از 90٪ تلفنهای فروخته شده توسط شرکتهای آمریکایی سامسونگ یا اپل هستند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در طول تعطیلات ماه دسامبر ، آیفون 11 اپل تلفن برتر در بین چهار شرکت اصلی حمل و نقل اسپرینت ، AT&T ، ورایزون و T-Mobile بود. پرفروش ترین گوشی سامسونگ نیز گلکسی اس 10 بود.

بخشی از دلیل این امر این است که بسیاری از مارک های معروف در سطح جهان در فروشگاه های حمل و نقل ایالات متحده در دسترس نیستند. تلفن های موتورولا ، ال جی و گوگل و حتی وان پلاس نیز در دسترسند، اما برخی از برندهای دیگر حضوری بسیار کمرنگ دارند.

فارغ از اپل، سامسونگ ، ال جی و موتورولا در نیمه اول ماه دسامبر برترین مارک های فروش بودند. از سوی دیگر در حالی که مارک های چینی مانند اوپو، ریلمی و شیائومی فروش تهاجمی تلفن های هوشمند در اروپا را طی یک سال گذشته آغاز کرده اند ، آنها هنوز هیچ حضوری در ایالات متحده ندارند. البته هنوز تعیین نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. با این وجود اگر قرار باشد شرایط تغییر کند به هزینه هایی سنگین نیاز است.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 758

به "بیش از 90٪ تلفنهای فروخته شده توسط شرکتهای آمریکایی سامسونگ یا اپل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 90٪ تلفنهای فروخته شده توسط شرکتهای آمریکایی سامسونگ یا اپل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید