مقاوم سازی ، بازسازی و افزایش تاب آوری خطوط لوله گاز

به گزارش مجله عکسها، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: مقاوم سازی ، بازسازی و افزایش تاب آوری خط لوله تغذیه 16 اینچ خرم آباد با ایمنی و موفقیت به اتمام رسید.

مقاوم سازی ، بازسازی و افزایش تاب آوری خطوط لوله گاز

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران لرستان: کرم گودرزی اضافه کرد: این خطوط تغذیه نقش مهمی در تامین گاز صنایع غرب خرم آباد و روستاهای اطراف دارد.

وی توضیح داد: از صنایع مهمی که در جهت این خط تغذیه قرار دارند می توان پتروشیمی لرستان ، شهرک صنعتی شماره 2، نیروگاه برق CHP کوثر ، الکل سازی شهید رسولی و مجتمع فولاد خرم آباد را نام برد.

گودرزی اظهار کرد: این خط تغذیه در سیل 98 آسیب دیده بود که در همان سال بصورت موقت تعمیر و مقاوم سازی شد ولی با مطالعات و بررسیهای اجرا شده تغییر جهت و تعمیق حدود 700متر از خط لوله مذکور در محل رودخانه انجام ، و خط لوله قدیمی در معرض سیل بطور کلی از جهت رودخانه جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان بیان نمود: علاوه بر این همزمان با تغییر جهت و تعمیق این خط تغذیه نصب یک عدد شیر 16 اینچ جهت تاب آوری شبکه و اطمینان از جریان پایدار گاز برای صنایع شهرستان خرم آباد طراحی و نصب شد.

وی ادامه داد: با اجرای این عملیات امکان تغذیه جداگانه از هرکدام از ایستگاه های CGS شکیبا و کمالوند فراهم می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1720

به "مقاوم سازی ، بازسازی و افزایش تاب آوری خطوط لوله گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاوم سازی ، بازسازی و افزایش تاب آوری خطوط لوله گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید