مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی هرسین معرفی گردید

به گزارش مجله عکسها، مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین با حضور مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار گردید.

مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی هرسین معرفی گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از هرسین، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین برگزار و از کوشش های یزدان آیرمان در دوران تصدی این پست قدردانی و محمد یاوری به عنوان مسئول جدید حراست مرکز هرسین معرفی گردید.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور در این مراسم اظهار کرد: ملاک اصلی ما از بدو فعالیت رعایت مُرّ قانون است؛ چراکه اعتقاد داریم دانشگاه مرکز تربیت انسان هاست و این موجب اهمیت بیشتر به دانشگاه می گردد.

وحید مرادی اظهار داشت: هرچه قدر حراست سعی در آرامش محیط دانشگاه داشته باشد، قطعاً فراگیری و فراوری علم راحت تر است.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: موضوع دوم تعامل است، متأسفانه به دلیل نبود بعضی شفافیت ها در فعالیت ها فقط جنبه منفی صندلی حراست دیده شده در حالی که حراست جایی برای شناسایی ظرفیت ها و در عین حال تعامل با مجموعه ریاست است.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1338

به "مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی هرسین معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی هرسین معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید