مددی: منتظریم پین قرارداد را اصلاح کند، دیاباته امشب برمی شود

به گزارش مجله عکسها، مدیرعامل استقلال گفت: مسائل اقتصادی همیشه در استقلال وجود داشته و استقلال در یک دهه اخیر همیشه از این مسائل اقتصادی رنج برده است.

مددی: منتظریم پین قرارداد را اصلاح کند، دیاباته امشب برمی شود

به گزارش خبرنگاران، احمد مددی عصر دوشنبه در حاشیه مجمع عمومی سالانه فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال اظهار کرد: مسائل اقتصادی همواره در استقلال وجود داشته و این مسائل مربوط به سال جاری نیست و در یک دهه اخیر همواره از مسائل اقتصادی رنج برده است. با تغییراتی که در هیات مدیره صورت گرفت اعضای هیات مدیره هم قسم شدند تا مسائل را به حداقل برسانند که اعلام می کنم این مسائل موقت و زود گذر است و با تزریق منابع اقتصادی این مسائل هم به انتها می رسد.

او در پاسخ به این سوال چرا از مدیریت کنار نمی روید؟ گفت: جایگاه باشگاه استقلال جایگاه خدمت است و افتخار می کنم که در خدمت طرفداران واقعی استقلال هستم. حساب و کتاب های باشگاه کاملا روشن است و به زودی اسناد اقتصادی باشگاه را منتشر می کنم تا یک بار برای همواره این مسائل مرتفع شود اما آن چیزی که تعیین است، این است که باشگاه دارای یک چارت سازمانی است و نظارت عالیه وجود دارد.

مدیرعامل استقلال افزود: ورودی و خروجی کاملا تعیین است و آن چیزی که در سال های گذشته بدیهی بوده این بوده که هزینه ها هیچ موقع با درآمدها هم خوانی نداشته و همواره استقلال از این موضوع، نداشتن بودجه مناسب، سوء مدیریت و درست نبودن مدیریت هزینه ضربه خورده است. استقلال همواره از این مسائل رنج برده است و نشات گرفته از همین نگاه است که هیچ موقع درآمدها با هزینه ها هم خوانی نداشته و این باعث شده استقلال دچار چالش شود. ما اگر می خواهیم استقلالی سالم و شفاف داشته باشیم، باید بودجه مصوب داشته باشیم و بر این اساس اقدام کنیم و پای مان را به میزان گلیم مان دراز کنیم.

او در رابطه با اختلاف با فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی مورد حمایت ما و اعضای هیات مدیره است و با ما قرارداد دارد. می دانم که او به قراردادش پایبند است، ما هم حمایت کاملی از او خواهیم داشت و مسائل اقتصادی تیم هم زود گذر است و به محض تامین اقتصادی مطالبات را به اعضای تیم تزریق می کنیم تا با آرامش بیش تری مسابقات را دنبال نمایند.

وی در پاسخ به سوالی درباره قرارداد مهدی قایدی و احتمال فروش این بازیکن گفت: قایدی با باشگاه قراداد دارد و در خدمت شان هستیم.

مددی درباره قرارداد مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی و ممنوعیت ورود مربی خارجی بیان نمود: ما هیچ موقع به این قانون بی احترامی نمی کنیم و با تدابیری که اندیشیده شده به هیچ اسم به این قانون لطمه ای وارد نمی شود. قرارداد آقای پین را آماده کردیم و فرستادیم و منتظریم تا اصلاحاتش را انجام دهد و به ما برگرداند. مسئله ای برای حضور او نداریم و اتفاقا استقبال می کنیم. حتما با شناخت مجیدی، او به ایران می آید و بار فنی تیم را بالا می برد.

از آن جایی که ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی تا انتها فصل پابرجاست و باشگاه ها حق ندارن از منابع ارزی خود قرارداد جدیدی منعقد نمایند وی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه این مربی به صورت ارزی از جیب باشگاه خرج خواهد شد؟ تاکید نمود که به هیچ اسم.

او درباره بازگشت دیاباته به ایران گفت: او امشب به ایران برمی شود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که حضور اسماعیلی، مظاهری و غلامی در کمیته انضباطی صحت دارد؟ اسم کرد: خیر این موضوع درست نیست.

او درباره قرارداد میلیچ و دیاباته گفت: از بدو ورود من شیخ دیاباته بیش از 400 هزار دلار و میلیچ هم 168 دلار دریافتی داشته اند. میلیچ از دی ماه 1398 هیچ دریافتی نداشت و من که مهر ماه 99 آمدم آغاز به پرداخت مطالباتش کردم. تمدید قرارداد این دو بازیکن هم بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1827

به "مددی: منتظریم پین قرارداد را اصلاح کند، دیاباته امشب برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: منتظریم پین قرارداد را اصلاح کند، دیاباته امشب برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید