فوتبال دنیا، بوروسیا دورتموند به دنبال خرید دائمی مدافع رئال مادرید

به گزارش مجله عکسها، فوتبال دنیا - زردپوشان وستفالن قصد دارند قرارداد مدافعی که در خاتمه فصل گذشته از رئال مادرید قرض گرفتند را قطعی نمایند. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، بوروسیا دورتموند به دنبال خرید دائمی مدافع رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، هانس یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه بوروسیا دورتموند اظهار داشت که این تیم آلمانی قصد دارد قرارداد اشرف حکیمی، مدافع مراکشی قرضی این تیم را قطعی کند.

بوروسیا دورتموند فصل گذشته پاکو آلکاسر، مهاجم اسپانیایی بارسلونا را به خدمت گرفت و آنقدر از عملکرد او راضی بود که هنوز به پنجره نقل و انتقالات ژانویه نرسیده، قراردادش را قطعی کرد.

این داستان حالا انگار قرار است در مورد دفاع چپ 20 ساله زردپوشان وستفالن هم تکرار گردد و آنها می خواهند با این بازیکن مراکشی شان قراردادی دو ساله ببندند، بازیکنی که در جام جهانی 2018 هم مقابل تیم ملی ایران بازی کرد. جدول رده بندی بوندس لیگا

واتسکه پس از قطعی کردن قرارداد آلکاسر و خوشامدگویی به او خطاب به حکیمی گفت: و اشرف، ما کوشش می کنیم که چنین کاری را درباره تو هم انجام دهیم اگرچه این کار آسانی نخواهد بود.

حکیمی در فصل گذشته برای رئال مادرید 9 بازی انجام داد و دو گل هم برای این تیم زد. او در این فصل هم سمت چپ خط دفاعی دورتموند را به خودش اختصاص داده و فرصت حضور در ترکیب اصلی را برای رافائل گوئریرو محدود نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 165

به "فوتبال دنیا، بوروسیا دورتموند به دنبال خرید دائمی مدافع رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، بوروسیا دورتموند به دنبال خرید دائمی مدافع رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید