برترین شهرهای اروپا برای سفرهای تابستانی ، قسمت اول

به گزارش مجله عکسها، برترین شهرهای اروپا برای سفرهای تابستانی

فصل تابستان در بسیاری از کشورها فصل گرم و طاقت فرسایی است که شدت گرما، موجب کلافگی می گردد. خیلی ها دوست دارند که تابستان را در یک جای خوش آب و هوا بگذرانند، اما معدود شهرهایی هستند که در این فصل برای مسافران ایده آل باشند. قاره اروپا با توجه به جغرافی خود، تابستان هایی ملایم و دلچسب دارد. به همین بهانه، برترین شهرهای اروپا را که برای گذراندن تعطیلات تابستانی بسیار مناسب هستند را با هم آنالیز می کنیم.

برترین شهرهای اروپا برای سفرهای تابستانی ، قسمت اول

استکهلم، سوئد

استکهلم یکی از زیباترین شهرهای دنیا است. شهری که از نظر امکانات، زیبایی های طبیعی و جاذبه های تاریخی و معماری، مورد توجه گردشگران زیادی واقع شده است. پارک های فوق العاده، کافه های بی نظیر، رستوران های عالی، آثار تاریخی تماشای و هزاران جاذبه دیگر، دست به دست هم داده اند تا استکهلم به یکی از مجذوب نماینده ترین شهرهای اروپایی تبدیل گردد. استکهلم یکی از مقاصد سفر ارزان است که در ماه جولای هزینه های کمتری نسبت به ژوئن دارد که سبب می گردد صرفه جویی هزینه داشته باشید و البته از روزهای بلند و آفتابی اسکاندیناوی لذت ببرید.

سفر به استکهلم، با توجه به اینکه چه فصلی از سال سفر کنید، تجربه ای کاملا متفاوت خواهد بود. بین ماه های ژوئن تا آگوست، در فصل تابستان هوا ملایم است و دمای هوا به 20 درجه می رسد. در نتیجه، فصل تابستان، برترین آب و هوا را برای گشت و گذار و سفر دارد.

در خصوص شهر استکهلم بیشتر بخوانید

برای تماشا قیمت هتل های استکهلم کلیک کنید

پوزیتانو، ایتالیا

پوزیتانو یکی از مشهورترین سواحل ایتالیاست که مقصدی بسیار زیبا برای تعطیلات محسوب می گردد. این شهر علاوه بر مسافران تور ایتالیا، بسیاری از ستارگان سینما و موسیقی را نیز به خود جذب می نماید که بر محبوبیت این مقصد گردشگری می افزاید. خانه های رنگی و زیبا که بر روی صخره های شیب دار قرار گرفته اند چشم انداز ای مسحور نماینده به این مکان می دهد.

آرامش را می توانید در کوچه پس کوچه های این شهر زیبا حس کنید. همین آرامش باعث شده این شهر به مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلاتی لذت بخش در ایتالیا تبدیل گردد. آب و هوا در تمام طول سال معتدل و ملایم است. در جولای یک فستیوال مذهبی بزرگ تمام شهر را به یک جشن بزرگ تبدیل می نماید، به همین خاطر هزینه ها در ماه جولای بالاتر است. با سفر به این شهر تماشای در ماه ژوئن که قیمت ها پایینترند، مقداری از هزینه ها کاسته شده و سفر ارزانی را تجربه می کنید. نزدیک ترین فرودگاه ها به این شهر، فرودگاه بین المللی ناپل و فرودگاه سالرنو هستند.

پراگ، چک

پراگ مرکز کشور جمهوری چک با جاذبه های زیبا و معماری منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران در اروپا است و فکر اینکه بتوان در این شهر سفری ارزان داشت بسیار سخت است.

اما باور کنید یا نه، در این شهر می توان به راحتی مهمان خانه و هاستل هایی را پیدا کرد که با قیمت های مناسب امکانات خوبی را ارائه می دهند. یکی از مزایای خوب این شهر، غذاهای محلی آن است که با هزینه کمتر می توان برای وعده های غذایی خود آن ها را انتخاب کرد.

ماه جولای ماهی از سال است که هزاران واقعه فرهنگی در پراگ برگزار می گردد و این شهر را تبدیل به یکی از مقاصد سفر ارزان در اروپا می نماید.

در خصوص شهر پراگ بیشتر بخوانید

برای تماشا قیمت هتل های پراگ کلیک کنید

مادرید، اسپانیا

مادرید، مرکز و بزرگترین شهر اسپانیاست که زیرساخت های مدرن آن آسیبی به خیابان های تاریخی نرسانده است. در این شهر می توان غذاهای شگفت انگیز، مد و شب نشینی را به خوبی مشاهده کرد.

اگر در ماه آگوست به این شهر سفر کنید، با دمای هوای بسیار گرم و بعضی فروشگاه های تعطیل روبرو می شوید زیرا شهر تبدیل به یکی از مقاصد سفر ارزان شده است. اما در عوض می توانید در هزینه های خود نسبت به سفر در ماه ژوئن مقداری صرفه جویی نموده و سفر ارزان را تجربه کنید. اگر در برنامه ریزی سفر برنامه ریزی صحیح داشته باشید تعطیلی فروشگاه ها و گرمای هوا مانع لذت بردن شما از سفر نمی گردد.

در خصوص شهر مادرید بیشتر بخوانید

برای تماشا قیمت هتل های مادرید کلیک کنید

فلورانس، ایتالیا

فلورانس یکی از هنری ترین شهرهای اروپا و میزبان هنرمندان بسیاری چون لئوناردو داوینچی بوده است. فلورانس شهری زنده با رستوران های فوق العاده است. این شهر از کانون های مالی و بازرگانی اروپای سده های میانه و از ثروتمندترین شهرهای دوران خود بود. فلورانس را خاستگاه رنسانس ایتالیایی به شمار آورده و به آن لقب آتن سده های میانه داده اند.

سفر کردن به فلورانس در ماه آگوست این امتیاز بزرگ را دارد که نسبت به سفر در ماه گران ژوئن، درصدی از هزینه ها را کاهش خواهد داد و سفر ارزان را به شما هدیه می نماید.

کراکف، لهستان

کراکف دومین شهر بزرگ لهستان است و یکی از مهم ترین شهرهای فرهنگی اروپای مرکزی به شمار می آید. کراکف را یکی از زیباترین شهرهای اروپا دانسته اند و به آن لقب فلورانس لهستان نیز داده شده است. خوشبختانه معماری باشکوه این شهر از جنگ دنیای دوم جان سالم به در برده است و شاید بزرگ ترین دلیل این باشد که در اغلب حمله های هوایی به این شهر در جنگ دنیای شکست خوردند.

این شهر یکی از ارزان ترین شهرهای اروپایی محسوب می گردد که مجذوب نمایندهیت های بسیاری در خود دارد.

برلین، آلمان

هیچ کس نمی داند که چرا سفر به برلین در ماه آگوست آنقدر به صرفه و مناسب برای سفر ارزان است. دقیقا برعکس سایر مرکز ها که در تعطیلات کامل به سر می برند، این ماه یکی از شلوغ ترین و پرانرژی ترین ماه های برلین است. در این ماه می توانید بلیط فستیوال های بین المللی مختلفی را تهیه کنید. گردشگران در طول تابستان از هوای مطبوع این شهر می توانند استفاده نمایند. طبیعت زیبای شهر شما را به تحسین وا می دارد. برلین پس از سقوط مشهورترین دیوار دنیا به مقصد گردشگران بدل شده و سالانه میزبان خیل بزرگ گردشگران است.

در خصوص شهر برلین بیشتر بخوانید

برای تماشا قیمت هتل های برلین کلیک کنید

برترین شهرهای اروپا برای سفرهای تابستانی - قسمت دوم

زیباترین شهرهای دنیا-قسمت دوم

سفر به اروپا - برترین شهرهای اروپایی برای سفر کدامند؟

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2275

به "برترین شهرهای اروپا برای سفرهای تابستانی ، قسمت اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهرهای اروپا برای سفرهای تابستانی ، قسمت اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید