عظیمی: مهلت تسویه حساب تیم های والیبال 10 روز تمدید شد

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، شهرام عظیمی درباره تسویه حساب باشگاه ها گفت: پیش از این و در برنامه تدوین شده برای لیگ های مردان، آخرین فرصت باشگاه ها برای ارسال برگه تسویه حساب مالی با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال، 15 تیرماه بود.

عظیمی: مهلت تسویه حساب تیم های والیبال 10 روز تمدید شد

وی با یادآوری شرایط کرونایی در ایران و جهان، گفت: بنا به درخواست مدیران عامل باشگاه ها و با توجه به شرایط گسترش و شیوع ویروس کووید 19 در برخی استان های کشور، مهلت ارسال برگه تسویه حساب مالی باشگاه ها 10 روز تمدید و تا 24 تیرماه خواهد بود.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه این فرصت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، گفت: دیگر زمان های اعلام شده قبلی همچنان به قوت خود باقی است و 25 تیرماه آخرین فرصت برای ثبت نام نهایی تیم ها و واریز مبلغ ورودی به حساب فدراسیون است.

* 20 مردادماه قرعه کشی لیگ برتر مردان

وی ادامه داد: 10 مردادماه هم آخرین فرصت برای ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان و روز دوشنبه 20 مردادماه نیز قرعه کشی لیگ برتر والیبال مردان سال 99 برگزار خواهد شد.

کمیته رویدادها و مسابقات در نظر دارد در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، مسابقات والیبال باشگاه های برتر و دسته یک مردان را از نیمه های شهریورماه آغاز کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1193

به "عظیمی: مهلت تسویه حساب تیم های والیبال 10 روز تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیمی: مهلت تسویه حساب تیم های والیبال 10 روز تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید