طراح دیابلو راه چاره مسائل Anthem را می داند

به گزارش مجله عکسها، به تازگی تراویس دی که پیش تر به عنوان طراح روی بازی دیابلو 3 کار نموده بود، در یک پست به مسائل سیستم لوت (آیتم ها) بازی Anthem پرداخته و راه حل هایی برای برطرف آن ها ارائه نموده است. تراویس باور دارد که در صورت اجرایی شدن این تغییرات، Anthem به بازی بهتر و لذت بخش تری تبدیل می گردد.

طراح دیابلو راه چاره مسائل Anthem را می داند

طراح دیابلو 3 اول از هر چیز به مسائل قابلیت های ویژه و مزایای آیتم ها اشاره کرهد؛ این قسمت در بازی با نام Inscription شناخته می گردد. او نوشت که این مزایا و ویژگی ها عملا هیچ تاثیری روی آیتم ها ندارند و تنها درصد معینی از قابلیت آن ها را بهبود می بخشند. دی در ادامه گفت که این بخش بسیار ناکارآمد است و باعث سردرگمی بازی نمایندگان می گردد.

ایراد بعدی به میزان چالشی که افراد تجربه می نمایند و جوایزی که بابت آن می گیرند، مر بوط می گردد. به صورت خلاصه، مکانیک های بازی طوری ساخته شده که بازی نمایندگان می توانند با کم ترین چالش به بهترین منابع برسند و در این بین درجه سختی بازی تاثیر چندانی روی جایزه نهایی ندارد. برای مثال، جوایزی که در خاتمه مراحل قلعه ها به بازی نمایندگان داده می گردد، یکسان هستند. با این حال، یکی از آن ها (Tyrant) در مقایسه با باقی ماموریت ها بسیار ساده تر است و باعث می گردد تا افراد چندین و چند بار این ماموریت را تمام نمایند و بی خیال دیگر مراحل شوند. این امر در نهایت به حس تنوع بازی ضربه می زند و کمبود محتوای آن را معین تر می نماید.

مشکل بعدی درجه سختی بازی و تعادل بین آن ها است. به گفته دی، تفاوت بین درجه سختی های GM1 و GM2 بسیار محسوس است. این عدم تعادل باعث شده تا بازی نمایندگان زیر فشار شدیدی قرار بگیرند و افراد تازه وارد و ضعیف تر تیم، زیر باران گلوله دشمنان له شوند. همچنین برخی از دشمنان این توانایی را دارند تا تنها با شلیک یک گلوله شما را از بین ببرند.

در نهایت باید گفت که تراویس دی در این نوشته به مسائل جالبی اشاره نموده. این ایرادها معین می نماید که Anthem هنوز راه درازی در پیش دارد و بایوور (سازنده اثر) اگر می خواهد افراد را برای ساعات بیش تری پای بازی خود نگه دارد، می بایست تغییراتی را در گیم پلی و مکانیک های آن لحاظ نماید.

لازم به ذکر است که استودیوی بازی سازی بایوور چند روز قبل از برنامه نود روزه خود برای پشتیبانی از بازی صحبت کرد. آن ها می خواهند مرتبا محتوای جدید را به بازی اضافه نمایند و با برگزاری رویدادهای مختلف، افراد را به بازگشت و تجربه دوباره اثر مجاب نمایند.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 231

به "طراح دیابلو راه چاره مسائل Anthem را می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح دیابلو راه چاره مسائل Anthem را می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید