شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان در شاهرود برگزار می گردد

به گزارش مجله عکسها، رضا مهدیان در مصاحبه با خبرنگاران، توضیح داد: شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان و هفتمین نمایشگاه کتاب شهرستان شاهرود 11 الی 16 آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان در شاهرود برگزار می گردد

وی بابیان اینکه یکی از راه های برطرف آسیب های اجتماعی افزایش آگاهی و مطالعه در سطح جامعه است، اضافه نمود: در این نمایشگاه کوشش شد تا امکان دسترسی همه اقشار و گروه های مختلف از آخرین تازه های نشر فراهم گردد بنابراین دسترسی آسان مردم به کتاب رغبت بیشتر آن ها را به مطالعه در پی خواهد داشت.

برنامه ریزی دوسالانه کتاب شاهرود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه موسسه های فرهنگی و ناشران فرهنگی می توانند از هم اکنون برای ثبت نام نمایشگاه استانی در این شهرستان اقدام نمایند، ابراز داشت: پنج نمایشگاه استانی کتاب آذرماه سال جاری در استان های خراسان رضوی، فارس، سمنان، خراسان جنوبی و بوشهر برگزار خواهد شد که ناشران سراسر کشور می توانند از امروز تا 18 آبان به پایگاه الکترونیکی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران مراجعه و ثبت نام نمایند.

مهدیان بابیان اینکه دوسالانه های نمایشگاه کتاب در شاهرود برنامه ریزی شده است، توضیح داد: با برپایی نمایشگاه های بزرگ کتاب می کوشیم تا جامعه را به سمت مطالعه و کتابخوانی سوق دهیم که بر این اساس طبق برنامه ریزی نمایشگاه کتاب میزبان علاقه مندان خواهد بود.

وی بابیان اینکه علیرغم رشد روزافزون فنّاوری و استفاده از گوشی های هوشمند باید به دنبال راهی برای جذب نوجوانان به مطالعه باشیم، اضافه نمود: جامعه امروز نیازمند آگاهی و مطالعه است و امیدواریم با همکاری نهادهای فرهنگی نظیر آموزش وپرورش، کانون های کودک و نوجوان و برپایی گردهمایی های کتابخوانی در خلال این نمایشگاه بتوانیم نسل جدید را به کتابخوانی تشویق کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 145

به "شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان در شاهرود برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان در شاهرود برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید