سه نفر از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در مسابقات ره نشان پیروز به کسب رتبه های برتر شدند خبرنگاران

به گزارش مجله عکسها، سه نفر از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اولین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با عنوان ره نشان پیروز به کسب رتبه های برتر شدند.

سه نفر از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در مسابقات ره نشان پیروز به کسب رتبه های برتر شدند خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سه نفر از دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اولین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با عنوان ره نشان پیروز به کسب رتبه های برتر شدند.

در این دوره از مسابقات، حدیث حمیدی دانشجوی کارشناسی مهندسی شیمی و علیرضا خوش لهجه دانشجوی کارشناسی مهندسی شیمی پیروز به کسب رتبه اول در پروژه حذف گاز so2 در حوزه آب و محیط زیست شدند.

همچنین، حسن بازای دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی در پروژه شبیه سازی رشد ذرات در راکتور های شیمیایی در حوزه انرژی پیروز به کسب رتبه دوم شد.

این مسابقات با هدف شناسایی افراد و تیم های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و نیاز های صنعت کشور در 5 حوزه زیست فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی و هوشمندسازی برگزار گشت و در این دوره میزبان 38 شرکت دانش بنیان و 56 پروژه بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1665

به "سه نفر از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در مسابقات ره نشان پیروز به کسب رتبه های برتر شدند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه نفر از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در مسابقات ره نشان پیروز به کسب رتبه های برتر شدند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید