سرپرست راگا: نصیرلو گفت اگر داوران بخواهند بازی را برگزار نمایند، سرشان را می بُرم

به گزارش مجله عکسها، سرپرست تیم فوتسال راگای ری ادعا کرد که ناظر داوری فوتسال ایران در رختکن داوری ملاقات این تیم مقابل چیپس کامل، به داوران گفته است که نباید این بازی را مجدداً شروع نمایند.

سرپرست راگا: نصیرلو گفت اگر داوران بخواهند بازی را برگزار نمایند، سرشان را می بُرم

علیرضا ترکمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ملاقات نیمه تمام تیم های فوتسال راگای ری و چیپس کامل مشهد گفت: داور دوم بازی تمرکز لازم را نداشت و پنج خطای بی مورد به ضرر راگا گرفت. این داوران بودند که بازی را به تنش کشاندند و در رختکن هم اتفاقاتی میان مالک باشگاه و یکی از بازیکنان رخ داد. بازیکنان ما در نیمه دوم عصبی بودند که این موضوع به علت داوری بسیار ضعیف بود.

وی با بیان اینکه ناظر داوری هم به شدت از قضاوت داور انتقاد کرد، گفت: زمانی که یکی از بازیکنان ما می خواست ضربه خطا را بزند، یک نیمکت نشین تیم چیپس کامل به پشت پای بازیکن ما ضربه زد که بعد از گذشت یک روز، او هنوز لنگ لنگان راه می رود. داور هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد. بازیکن ما بیرون از زمین مصدوم شد و پزشک بالای سر او آمد که داور، این بازیکن را اخراج کرد! داور تمرکز نداشت و گفت سه نفره ادامه بدهید!

سرپرست تیم راگا در خصوص علت خروج بازیکنان تیم راگا از زمین مسابقه به خبرنگاران گفت: نماینده فدراسیون فوتبال به ما گفت تیم را یک گوشه جمع کنید تا جو آرام گردد. ما هم بازیکنان را از زمین بیرون آوردیم و به رختکن هم نرفتیم. دو دقیقه بعد دیدیم همه داوران و بازیکنان چیپس کامل به رختکن رفتند.

ترکمان با انتقاد از داور بین المللی پیشین فوتسال ایران توضیح داد: محمودرضا نصیرلو دو روز دیگر ناظر یک بازی لیگ دسته اول است و به عنوان مهمان در سالن حضور داشت. او به اتاق داوران رفت و گفت اگر این داوران بخواهند بازی را برگزار نمایند، سرشان را می بُرم! مگر نصیرلو چه کاره بود؟ شاید ما اشتباهی داشته باشیم. مگر سال گذشته بازی فرش آرا و گیتی پسند پس از توقفی 15 دقیقه ای برگزار نشد؟ داور به ما گفت قانون عوض شده است. اگر این رخ داده، قانون به چه کسی ابلاغ شده است؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2124

به "سرپرست راگا: نصیرلو گفت اگر داوران بخواهند بازی را برگزار نمایند، سرشان را می بُرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست راگا: نصیرلو گفت اگر داوران بخواهند بازی را برگزار نمایند، سرشان را می بُرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید