سخت کوش ترین مردم دنیا در کدام شهرها زندگی می نمایند؟

به گزارش مجله عکسها، هنگامی که خسته از کار باز می شد و معتقدید کسی به اندازه شما در روز فعالیت کاری نداشته، به این موضوع نیز فکر نموده اید دیگر افرادی در این جهان هستند که شاید چندین برابر شما در سال کار می نمایند؟ یا می دانید تعداد مرخصی ها و تعطیلات بسیاری که شما در طول ماه و سال داشته اید برای کارکنان بعضی از شهرها ممکن است تنها 12 روز در سال باشد؟ بله، شهرهایی در جهان وجود دارد که به واسطه مردم سخت کوش خود شناخته شده هستند. با خبرنگاران همراه باشید تا با شهرهایی که سخت کوش ترین مردم جهان را دارند آشنا شوید.

سخت کوش ترین مردم دنیا در کدام شهرها زندگی می نمایند؟

1. هنگ کنگ

شهروندان هنگ کنگ لقب سخت کوش ترین مردم دنیا را به خود اختصاص داده اند. در این شهر افراد سالانه 2606 ساعت کار می نمایند. در گزارشی از UBS که الگوهای کار و درآمد را در 71 شهر دنیا آنالیز می نماید اشاره شده، همه افرادی که اشتیاق وافر به کار دارند یا به عبارتی معتاد به کار هستند باید به هنگ کنگ نقل مکان نمایند! در این شهر میانگین ساعات کاری در هفته بیش از 50 ساعت است و سالانه تنها 17 روز مرخصی (باحقوق) به کارمندان تعلق می گیرد. در مقایسه با هنگ کنگ، مردم پاریس سالانه 1604 ساعت کاری ثبت می نمایند. دقیقاً هزار ساعت کمتر از ساکنان هنگ کنگ، یعنی مردم پاریس حدوداً هفته ای 35 ساعت کار می نمایند.

2.بمبئی

پایتخت اقتصادی، تجاری و تفریحی هند، پرجمعیت ترین شهر آن بمبئی است. تمامی فعالیت های تجاری و مراکز بانکی هند در این شهر متمرکز بوده و افراد بسیاری روزانه به امید یافتن فرصتی برای کار به این شهر مهاجرت می نمایند. مومبای، یا همان شهر قدیم بمبئی از پرجمعیت ترین شهرهای دنیا به شمار می رود. طبق پژوهش های UBS، همچنین دومین شهر سخت کوش در دنیا نیز است. میانگین فعالیت کارکنان در این شهر سالانه 2277 ساعت است.

3. مکزیکوسیتی

طبق گزارش های سازمان توسعه و همکاری اقتصادی، شهر مکزیک به داشتن طولانی ترین ساعات کاری شهرت دارد. پس چندان عجیب نیست که ساعات کاری در این پایتخت 2261 ساعت ثبت شده باشد. شهر مکزیک مهم ترین مرکز سیاسی، فرهنگی، تحصیلی و اقتصادی مکزیک و حتی از مراکز اقتصادی مهم در امریکا به شمار می آید. این رقم با میزان ساعات کاری در شیکاگو که فعال ترین شهر در ایالات متحده بوده و کارکنان 2030 ساعت سالانه کار می نمایند باز هم تفاوتی قابل ملاحظه دارد.

4. دهلی نو

پایتخت هند تبدیل به پایتخت آرزوهای جمعی مردم آن در مد، تجارت، دولت و دیگر مسائل مدنی شده است. ساکنان دهلی نو 2214 ساعت در سال کار می نمایند، به این شکل ثابت می گردد که بمبئی تنها شهر هندی با فرهنگ ساعات کار طولانی نیست.

5. بانکوک

سالانه ساکنان شهر بانکوک، پایتخت تایلند، به طور متوسط 2191 ساعت کار نموده و تنها برای 9 روز تعطیلی مرخصی باحقوق دریافت می نمایند. البته، کارکنان 16 تعطیلی عمومی در کل سال دارند، که در مجموع پنج هفته مرخصی باحقوق خواهند داشت.

6. دبی

دبی به دلیل داشتن آسمان خراش های سر به فلک کشیده شهرت دارد. اما اغلب مردم ممکن است اطلاعی از سخت کوشی ساکنان آن نداشته باشند. در این شهر سالانه هر فرد میانگین 2186 ساعت کار نموده و 30 روز مرخصی باحقوق علاوه بر تعطیلات عمومی دریافت می کند.

7. نایروبی

شهر نایروبی که عنوان پایتخت سافاری قاره آفریقا را به آن داده اند، شهری مدرن است که به طور همزمان جاذبه های حیات وحش و تفریحات توریستی در شهر را برای مسافران به ارمغان می آورد. کارکنان در پایتخت کنیا، یعنی نایروبی 2148 ساعت در سال کار می نمایند. همچنین 22 روز مرخصی باحقوق دارند.

8. تایپه

ساکنان پایتخت تایوان، شهر تایپه برای کسب درآمد سخت کوشش می نمایند و سالانه 2141 ساعت کاری برای آنها ثبت می گردد.

9. جاکارتا

ساکنان جاکارتا، پایتخت اندونزی، میانگین 2012 ساعت در سال کار می نمایند. همچنین کمترین میزان تعطیلات کاری در دنیا به این شهر تعلق گرفته است: تنها دوازده روز در سال. البته، تنها در شهرهایی مانند شانگهای، پکن و بانکوک می توان تعطیلاتی از این کمتر دید.

10. بوگوتا

در آخر فهرست سخت کوش ترین شهرهای دنیا پایتخت کلمبیا یعنی بوگوتا قرار گرفته است. میانگین ساعات کاری یک فرد در این شهر سالانه 2096 ساعت است. منبع: money.cnn

منبع: کجارو
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 441

به "سخت کوش ترین مردم دنیا در کدام شهرها زندگی می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت کوش ترین مردم دنیا در کدام شهرها زندگی می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید