دیگر به تیم پیغام مهلت نمی دهیم، بدهی بازیکنان پرداخت نشده است

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد که با اعلام فدراسیون، تیم پیغام مشهد به دلیل عدم پرداخت بدهی از جدول مسابقات کنار گذاشته شد.

دیگر به تیم پیغام مهلت نمی دهیم، بدهی بازیکنان پرداخت نشده است

منوچهر پورحسن در تبادل نظر با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که حذف پیغام مشهد از جدول مسابقات قطعی است یا خیر؟ گفت: بله، تیم پیغام به دلیل عدم پرداخت بدهی از جدول مسابقات کنار گذاشته شده است و فردا بازی کاله و پیغام برگزار نخواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ والیبال در پاسخ به این سوال که بارها این اتفاق اتفاق افتاده است که بر خلاف اعلام سازمان لیگ اما بار دیگر مهلتی دوباره به تیم ها داده شده است آیا این امکان وجود دارد یا خیر؟ گفت: از نظر سازمان لیگ مهلتی داده نخواهد شد اما حرف شما درست است این اتفاق بارها اتفاق افتاده است. ولی از نظر ما پیغام دیگر نمی تواند در مسابقات حضور داشته باشد. تا به امروز افراد مختلفی را برای دریافت مهلت به فدراسیون فرستاده اند اما به هیچ یک از تعهدات خود عمل ننموده اند.

وی تاکید نمود: داورزنی بیان کرد دیگر مهلتی به پیغام داده نخواهد شد چرا که به هیچ یک از تعهدات عمل ننموده اند و مهلت زیادی داده شده است. بنده و داورزنی هم با مدیر کل تربیت بدنی مشهد ثحبت نموده ایم ک بیان کردند دیگر کاری از دست ما ساخته نیست.

پورحسن در پاسخ به این سوال که مبلغ بدهی پیغام چقدر است؟ گفت: فقط بحث بدهی به فدراسیون مطرح نیست، تیم پیغام به بازیکنان و مربیان خود نیز بدهکار است و نمی تواند به تعهداتش عمل کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 851

به "دیگر به تیم پیغام مهلت نمی دهیم، بدهی بازیکنان پرداخت نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر به تیم پیغام مهلت نمی دهیم، بدهی بازیکنان پرداخت نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید